سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
پرس تی وی

حوزه/ برنامه این هفته «ما مردم» شبکه پرس تی وی ضمن مروی بر کودتای نظامی در بولیوی به بررسی نقش آمریکا در این کودتا می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، این برنامه استعفای اوو مورالس در پی هفته ها فشار داخلی و خارجی را مورد بحث و گفت و گو قرار داده و حمایت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از کودتای بولیوی و تلاش های وی برای ترغیب مردم به منظور حضور در اعتراضات علیه دولت و تشویق ارتش برای حمایت از مردم را بررسی خواهد کرد.

این برنامه همچنین به واکاوی نقش سازمان آمریکایی OAS در شروع کودتا در بولیوی و دخالت های آمریکا مبنی بر حمایت از جناح ها و گروه های مخالف مورالس در بولیوی پرداخته و سیاست های آمریکا برای تغییر حکومت در کشورهای آمریکای لاتین و دیگر کشورهای جهان را مورد نقد و تبادل نظر قرار می دهد.

در بخش دیگر این برنامه موضوع استیضاح دونالد ترامپ و مسائل پیرامون آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در این خصوص ضمن واکاوی شهادت ماری یووانویچ سفیر آمریکا در اوکراین علیه دونالد ترامپ و حمله ترامپ به یووانویچ و تهدید وی در توییتر، بحث و بررسی پیرامون اختلافات کنگره بر سر مساله استیضاح ترامپ و شکاف سیاسی عمیق در میان سیاستمداران این کشور و ادعای دموکرات ها مبنی بر سواستفاده ترامپ از جایگاه خود به عنوان رئیس جمهور برای متهم کردن رقیب خود در انتخابات به فساد صورت خواهد گرفت.

«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 23:00 بامداد، 07:00 و 18:00 و سه شنبه ساعت 03:00 روی آنتن خواهد رفت.

313/60

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha