جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شجاعت زن مسلمان در متروی لندن، تحسین مردم را برانگیخت

حوزه/ یک زن مسلمان که در متروی لندن جلوی مزاحمت برای یک خانواده یهودی را گرفته بود، توسط کاربران شبکه های اجتماعی مورد تمجید قرار گرفت و مردم می گویند که باید به او مدال بدهند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از ایندیپندنت، یک زن مسلمان به خاطر حمایت از یک شهروند یهودی و پسرش در متروی لندن مورد تحسین قرار گرفت.

 در ویدئوی این حادثه دیده می شود، مردی که کتاب مقدس انجیل را بلند بلند می خواند در ویدئو می گوید: بنگر من آنان را مجبور می کنم که بیایند و در پیش پاهای تو عبادت کنند. این مطلب بخشی از کتاب مکاشفه است که افرادی را که خودشان را یهودی می خوانند دروغ گو خطاب می کند.

در این ویدئو دیده می شود که زن مسلمان به مرد می گوید: بس کن! بچه ها اینجا هستند!

وی سپس نمی گذارد او بیش از این با جملاتش سربه سر خانواده یهودی بگذارد. مردی که انجیل در دست گرفته با دستکش های سیاسی رو به این خانواده اشاره کرده و به او می گوید: این آدم ها دروغگو هستند و میراث ما را غارت کرده اند!

 وی سعی می کند حمله خود را به دو فرد در مترو به کلام خدا نسبت دهد. وی همچنین به حادثه 11 سپتامبر نیز اشاره می کند.

 کاربران رسانه های اجتماعی با ستایش از این زن گفته اند که باید به او مدال داده شود و دیگران نیز شجاعت این زن مسلمان را مورد تمجید و تحسین قرار داده اند.

 یک کاربر گفت: این خانم بسیار شجاع است که روبروی این مرد ترسناک ایستادگی کرده است. او بسیار تهدیدآمیز عمل کرد اما این زن نترسید و با متانت ایستادگی کرد.

فرد دیگری گفت: این خانم مسلمان که به دفاع از پدر و پسر یهودی ایستاد به من امید تازه ای برای آینده این کشور داد. بیایید ببینیم که او کیست و به خاطر شجاعت فوق العاده اش از او تشکر کنیم.

   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha