پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هفته بسیج

حوزه/ عالم اهل سنت کردستان گفت: بسیج یک واژه نیست، بلکه یک فرهنگ غنی و عمیق است که شالوده آن را ایمان و وطن پرستی تشکیل می دهد.

ماموستا مدرس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» عنوان داشت: کردستان از قدیم الایام مردمانی نجیب داشته است که در طول سالیان گذشته از مشکلات بسیاری در حوزه های مختلف رنج می بردند، ولی هرگز وفاداری خود به این نظام را فراموش نکرده اند.

این عالم اهل سنت کردستان گفت: مردم این استان با داشتن مرزهای طولاتی با عراق و اقلیم کردستان، وظیفه مرزداری را برعهده دارند و این کار را با جان و دل خویش انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید بیش از این مردم کردستان را مورد توجه قرار دهند، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر سال ۸۸ به این استان، کردستان را سرزمین مجاهدت های خاموش نامگذاری کردند که انصافا این صفت برازنده این خطه از ایران اسلامی است.

ماموستا مدرس در ادامه سخنان خود با اشاره به حضور دیروز مردم استان کردستان در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت نظام، اظهار داشت: مردم کردستان در طول ۴۰ سال از عمر این نظام رشادت های زیادی را از خود نشان داده اند و بیش از ۵۴۰۰ شهید تقدیم اقتدار و ماندگاری این نظام کرده اند.

این عالم اهل سنت کردستان ادامه داد: مردم کردستان دیروز با حضور خود در راهپیمایی نشان دادند که پایبند نظام هستند و به شدت با عوامل تجزیه طلب و ضدانقلاب برخورد می کنند و هرگز اجازه فعالیت به این گروهک های تروریستی را نخواهند داد.

ماموستا مدرس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته بسیج، گفت: بسیج یک واژه نیست، بلکه یک فرهنگ غنی و عمیق است که شالوده آن را ایمان و وطن پرستی تشکیل می دهد.

این عالم اهل سنت کردستان اظهار داشت: بسیج در برهه های حساس همواره یار و یاور انقلاب بوده و هست، یاوری که هیچ خواسته و چشم داشتی به جز سربلندی این نظام ندارد.

ماموستا مدرس در پایان سخنان خود عنوان کرد: از همین رو باید نگاه جامعه به بسیج یک نگاه عمیق باشد و از کسانی که برای بسیج حاشیه سازی می کنند به شدت دوری کنند زیرا این مغرضان همان دشمنان نظام و عوامل بیگانه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha