شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، با بیان اینکه دولتمردان از اعمال سیاست‌های لحظه‌ای پرهیز کنند، گفت: ملت ایران در حماسه عظیم روز گذشته سنگ تمام گذاشت و امروز دولت باید پایِ کارِ مشکلات مردم تمام قامت استوار باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، راهپیمایی باشکوه مردم را غرورآفرین و بیانگر اوج ولایت مداری ملت ایران به‌ویژه خوزستانی‌های همیشه در صحنه دانست و اظهار داشت: حضور ملت ایران به‌ویژه کلان‌شهر اهواز در «راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور»، نشان‌دهنده انزجار مردم از اقدامات و فتنه‌انگیزی‌های دشمنان بود که آب سردی بر آتش آشوبگران ریختند.

وی ادامه داد و افزود: مردم ایران نشان دادند با وحدت کلمه، هوشیاری و بصیرتی که دارند، خواب آشفته دشمن را باطل و همواره با حضور یکپارچه و به‌موقع خودشان در صحنه‌های مختلف، دشمن را از توطئه‌ها و فتنه‌های خودش نا امید می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، با تأکید بر اینکه مسئولان باید با همت مضاعف، مشکلات و گرفتاری‌های معیشتی مردم را حل کنند، گفت: این وظیفه اصلی مسئولان است که با تدبیرهای نا صحیح معیشت مردم را دچار مشکل نکنند و هم‌اکنونی که مردم آتش فتنه‌انگیزی‌های دشمنان را خاموش کرده‌اند، آنها نیز باید همه تمرکزشان بر رفع گرفتاری‌های معیشتی مردم باشد.

وی با بیان اینکه دولتمردان از اعمال سیاست‌های لحظه‌ای پرهیز کنند، افزود: ملت ایران در حماسه عظیم روز گذشته، در حمایت از اقتدار و امنیت کشور سنگ تمام گذاشت، امروز دولت باید پایِ کارِ مشکلات مردم تمام قامت استوار باشد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، با تأکید بر اینکه علما، فضلا، ائمه جمعه، نمایندگان خبرگان رهبری و همه حوزویان در حال مطالبه مشکلات مردمی از مسئولان هستند، اذعان کرد: نمایندگان ولی‌فقیه و ائمه جمعه در خطبه‌های نماز جمعه، اعضای خبرگان رهبری در مجلس خبرگان و حوزه‌های علمیه به شکل گسترده، مطالبات مردم را در جای‌جای کشور پیگیری کرده و حرف مردم را به مسئولین منتقل می‌کنند که امیدواریم گوش شنوایی در مسئولان وجود داشته باشد و این فریادهای مردم را لبیک گویند.

وی با اشاره به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و اصل 44، گفت:  یقینا اگر اقتصاد مقاومتی، سیاست‌های کلی اصل 44 و سایر برنامه‌هایی که مقام معظم رهبری برای تحول اقتصادی به دولت ابلاغ کرده‌اند، توسط مسئولان درست اجرایی و عملیاتی شود، هرچه زودتر همه مشکلات اقتصادی حل خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha