پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه مدیر حوزه علمیه ایلام و استاندار

حوزه/ سلیمانی دشتکی در جلسه ای با مدیر حوزه علمیه استان ایلام، با تاکید بر ضرورت تقویت زیرساخت های حوزوی، تصریح کرد: براساس آمار و ارقام طلاب استان رشد علمی بسیار خوبی داشته اند، البته زیرساخت های حوزوی در استان می بایست تقویت و توسعه یابند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام، در جلسه ای با حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه استان با اشاره به جایگاه حوزه های علمیه، گفت: روحانیت استان در تقویت ارزش های انقلاب و معرفی آنها به مردم بسیار موثرند.

استاندار ایلام بر ضرورت توسعه و تقویت زیرساخت های حوزوی استان تاکید کرد و افزود: در سال جاری برای اجرای فاز دوم پروژه حوزه جامع ایلام کمک هایی در نظر گرفته شده که نیاز به تقویت دارد و حتما در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی، رشد مدارس علمیه استان را مطلوب دانست و افرود: براساس آمار و ارقام، طلاب استان رشد علمی بسیار خوبی داشته اند، البته زیرساخت های حوزوی در استان می بایست تقویت و توسعه یابند.

سلیمانی دشتکی، حفظ و تقویت وحدت و انسجام ملی را ضروری خواند و تصریح کرد: باید همه گروه، احزاب و مردم با هم همراه و همگام باشند تا نظام جمهوری اسلامی ماندگار و پایدار باشد و نباید بین مسئولین نظام اختلاف باشد که دشمن از آن سوء استفاده کند.

استاندار ایلام با تقدیر از تعامل بالای روحانیت استان، گفت: در اتفاقات اخیر، این که در استان شاهد کوچکترین حادثه ای نبودیم از نشانه های همدلی و تعامل بین مردم و مسئولین است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha