چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
yazd

مردم انقلابی دیار دارالعباده یزد اعم از شیعه و سنّی بار دیگر با فریاد های ضد استکباری خود آتش فتنه را خاموش کردند و با مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای میثاقی دوباره بستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، پیش از ظهر امروز با دعوت عمومی آحاد مردم دارالعباده اعم از طلاب خواهر و برادر، کارگر، کارمند، دانشجو، دانش آموز و پیر و جوان در راهپیمایی تاریخی« میثاق با ولایت» مردم ولایتمدار یزد اعم از شیعه و سنی به میدان آمدند و با فریادهای ضد استکباری و مرگ بر فتنه گر، انزجار خود را از اقدامات فتنه گران در کشور ابراز کردند.

راهپیمایان از میدان شهید بهشتی به سمت چهارراه شهدا و مجموعه تاریخی امیر چخماق یزد با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر ضد ولایت فقیه، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و... و حمل پلاکاردها، تمثال مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) و حمل پرچم جمهوری اسلامی مسیر راهپیمایی تاریخی «میثاق با ولایت» را پیمودند.

 راهپیمایان یزدی با محکوم کردن اقدامات اغتشاشگران داخلی در فتنه اخیر، توطئه استکبار جهانی در هدایت فتنه های اخیر را هم محکوم کردند و از اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی حمایت کردند.

از دیگر نقاط استان هم خبر می رسد که مردم ابرکوه روز گذشته راهپیمایی باشکوهی را در حمایت از امنیت و اقتدار کشور و میثاق با ولایت برگزار کردند و همزمان با شهر یزد، مردم شهرستان خاتم هم صبح امروز در اعتراض به اغتشاشات صورت گرفته از سوی ایادی استکبار از میدان جمهوری اسلامی تا مسجد جامع هرات را راهپیمایی کردند و در دیگر نقاط استان هم این راهپیمایی بزودی برگزار می شود.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha