پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
photo_2019-11-25_09-20-45.jpg

حوزه/ حجت الاسلام مجتبی زارع با اشاره به تجمع امروز مردم انقلابی شهر تهران، اظهار داشت: طلاب و روحانیون بسیجی شهر تهران نیز مانند دفعات قبل به حمایت از نظام اسلامی اقدام نموده و همراه با مردم شریف ایران علیه اغتشاشگران و فتنه انگیزان به پا خواهند خاست.

حجت الاسلام مجتبی زارع دلخوش، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان غیرتمند، و ارائه گزارش کوتاهی از اقدامات این سازمان، اظهار داشت: بسیج مرد لحظه ها است و در مواقع حساس انقلاب اسلامی حضور دارد و مردانه در وسط میدان با امر ولایت نقش آفرینی های خود ایفا میکند.

وی با اشاره به هفته بسیج و فعالیت های سازمان بسیج طلاب سپاه محمد رسول الله(ص) اظهار داشت: سازمان بسیج طلاب و روحانیون به طبع همه برنامه هایی که در هفته بسیج که برگزار می شود در سطح حوزه های علمیه استان تهران نیز با تشکیل جلسات روشنگری و بصیرتی و تحلیل موقعیت کنونی تکلیف خود را به نحو احسن انجام می دهد و تا به امروز نیز چندین جلسه با این عناوین تشکیل شده است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ افزود: در کنار برنامه های ذکر شده، تجلیل از خانواده های بزرگوار شهدای روحانی را در دست اقدام داریم تا با این اقدام کوچک یاد و نام شهدای روحانی را زنده نگه داشته شود.

وی با اشاره به اعزام مبلغ به سرزمین راهیان نور بیان داشت: از دیگر برنامه های سازمان بسیج طلاب و روحانیون اعزام مبلغ و روحانی تبلیغ به سرزمین راهیان نور است و این جزء برنامه های ابلاغی این سازمان است.

حجت الاسلام زارع با اشاره به فتنه اخیر اظهار داشت: با توجه به حساسیت وقایع اخیر که در سطح کشور اتفاق افتاد عزیزان طلبه با جان و دل در همه ی عرصه ها در کنار بسیجیان غیرتمند شرکت داشتند. بخصوص در این روزها طلبه ها مجاهدانه در بیان و تحلیل مسائل و همچنین با حضور در صف اول مقابله، با اغتشاشگران قرار داشتند.

وی در پایان با بیان این که تجمع امروز مردم تهران نشانه بصیرت انقلابی است، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون نیز به مانند دفعات قبل به حمایت از نظام اسلامی اقدام خواهند کرد و در کنار مردم شریف ایران و تهران به پا خواهند خاست و در  تجمع امروز بر علیه اغتشاشگران و فتنه انگیزان ‌راهپیمایی خواهند کرد.

خبرنگار: سعید امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha