جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ حسن بغدادی

حوزه/ شیخ بغدادی گفت: آمریکایی ها به زودی درخواهند یافت که گزینه جنگ نرم نیز سودی برای آنها ندارد و ملت های منطقه قادرند از مصالح و کشور خود دفاع کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه شیخ حسن بغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله در مراسم یادبودی در منطقه شحور گفت: جنگ هایی که آمریکا در منطقه به راه انداخت شکست های پی در پی را برای آنها در عراق و لبنان و سوریه و یمن به دنبال داشت تا جایی که آمریکا ناچار شد از آخرین گزینه خود یعنی جنگ نرم در منطقه استفاده کند، چون خیال می کند می تواند از این راه خسارت های خود در جنگ های گذشته را جبران کند.

وی افزود: آمریکا می بیند که محور مقاومت روز به روز قدرتمندتر و محکم تر می شود و از این رو روی آوردن به جنگ و درگیری امروز به سود آمریکا نیست و به همین خاطر به گزینه ای روی آورده اند تا از درگیری نظامی با مقاومت دوری کرده و از سوی دیگر بتوانند به اهداف خود برسند اما به زودی درخواهند یافت که گزینه جنگ نرم نیز سودی برای آنها ندارد و ملت های منطقه قادرند از مصالح و کشور خود دفاع کنند.

شیخ بغدادی ادامه داد: امروز ما خواستار شتاب در ایجاد اصلاحات و چاره جویی برای بحران هایی هستیم که مردم از آن رنج می برند تا هرچه زودتر دولتی تشکیل شود که کشور و منافع آن را حفظ کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha