پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جشنواره علامه حلی

حوزه/ مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی، در مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی، امروز با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، در مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) ساری برگزار شد.

حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در این مراسم با اشاره به این که ۷۶۰ اثر امسال از سوی طلاب مدارس علمیه استان به دبیرخانه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی مازندران ارسال شد، گفت: پس از بررسی های اجمالی و تفصیلی صورت گرفته ۱۸۵ اثر به دبیرخانه استانی ارسال شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که آثار منتخب در ادامه برای بررسی از سوی داوران در اختیار گروه های علمی هفت گانه این جشنواره قرار داده شد، افزود: در نهایت و با بررسی های دقیق از سوی گروه های علمی، ۲۳ اثر توسط شورای علمی جشنواره به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

وی با بیان این که علاوه بر این در این مراسم از ۳۴ اثر که امتیاز کمتر از ۸۰ را اخذ کردند تقدیر خواهد شد، بیان داشت: علاوه بر این ۲۳ اثر برگزیده این جشنواره نیز برای شرکت در جشنواره کشوری به قم ارسال شده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که طبق بررسی های صورت گرفته آثار ارسالی به چهارمین جشنواره استانی علامه حلی از لحاظ کیفی نسبت به سال گذشته از رشد قابل قبولی برخوردار بودند، افزود: امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته در سال آینده شاهد تقویت بعد کمی و کیفی این جشنواره باشیم.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که جشنواره علامه حلی فرصت مناسبی برای استعدادیابی در حوزه است، خاطرنشان کرد: این جشنواره فرصت مناسبی برای شناسایی استعدادهای پژوهشی است.

وی با اشاره به این که باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تقویت امر پژوهش در حوزه های علمیه بهره گرفته شود، تصریح کرد: خوشبختانه گسترش جشنواره استانی علامه حلی در استان ها این فرصت را برای تقویت امر پژوهش در سطح مدارس علمیه فراهم کرده است.

برپایه این گزارش، از ۲۳ اثر برگزیده و ۳۴ اثر شایسته تقدیر در این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha