سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: اکنون ایران اسلامی در حال ساختن امت بزرگ اسلامی در سطح جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان،  سردار سیدصادق حسینی عصر امروز در مراسم بزرگداشت روز بسیج دانشجویی که در دانشگاه کردستان برگزار گردید، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی مرزهای فیزیکی را در نوردیده است و بسیج به الگوی بسیاری از کشورهای جهان مبدل گشته است.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: ایران امروز یکی از امن ترین کشورهای دنیا است، البته برخی از زخمی هایی بر پیکره کشور وارد شده است که با درایت رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم آن زخم سریعا بهبود یافته است.

سردار حسینی در ادامه سخنان خود گفت: اکنون ایران اسلامی در حال ساختن امت بزرگ اسلامی در سطح جهان است.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: ظهور انقلاب اسلامی ضربات زیادی به منافع آمریکا در منطقه وارد آورده است، لذا آمریکایی به دنبال تضعیف این انقلاب هستند و ایجاد ناامنی در ایران یکی از برنامه های آنهاست.

سردار حسینی در ادامه بیان داشت: آمریکا با برنامه‌ریزی‌های مختلف از سال ۹۶ تاکنون تلاش می‌کند با مطرح کردن موضوعات و بهانه‌های مختلف از جمله فقر و  بیکاری و معیشت، نافرمانی مدنی ایجاد کند و از طریق شورش و ناامنی کشور ما را دچار مشکل کند، اما همیشه با شکست مواجه می‌شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: بی شک کسانی که به دنبال منافع ملی و مدنی هستند، هرگز حاضر به تخریب اموال عمومی و بیت المال نیستند و افرادیی که هفته گذشته این کار را انجام دادند، همان عوامل فتنه و ضدانقلاب بودند.

سردار حسینی تاکید کرد: در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی جوانان نخبه و بسیجی فراوانی درس را رها کرده به مبارزه با عوامل ضدانقلاب و دشمن بعثی شتافته اند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: جوانان و دانشجویان ما می می توانند که به قله‌های بزرگ علمی دست‌ پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha