سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جمع طلاب و مبلغین شهرستان نجف‌آباد

حوزه/حجت الله صفرپور در جمع طلاب و مبلغین شهرستان نجف‌آباد گفت: مرزهای مبارزه با دشمنان به حوزه ایدئولوژیک تغییر یافته و فاصله ما با رژیم صهیونیستی به کمترین حد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نجف‌آباد؛ حجت الله صفرپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد، دوشنبه شب، در جلسه طلاب و مبلغین شهرستان نجف‌آباد، در مدرسه علمیه جامعه الامام المنتظر(عج) نجف‌آباد با اشاره به مرزهای مبارزه با دشمن و هندسه انقلاب اسلامی، گفت: زمانی که دشمن دید هرکجایی که وارد می‌شود تفکر انقلاب اسلامی وجود دارد و مرزهای مبارزه با دشمن به حوزه ایدئولوژیک تغییر یافته و فاصله ما با رژیم صهیونیستی به کمترین حد رسیده است، نقشه هایی برای شکست انقلاب اسلامی طراحی کردند؛ در سال ۱۳۹۸ سه برنامه طراحی شده خود را در ماه های خرداد، مهر و آبان به مرحله اجرا در آوردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد مطرح کرد: طرح دشمن بعد از برنامه‌ریزی های صورت گرفته در سال های ۱۳۹۶ و تابستان داغ ۱۳۹۷، سال۱۳۹۸ در سه کشور عراق، لبنان و ایران پیگیری شد.

 صفرپور در ادامه بیان کرد: منافقین که قبلا فعالیت های تروریستی انجام می‌دادند، اما امروز با ایجاد گردان های سایبری در حوزه فضای مجازی و رسانه ای مشغول فعالیت هستند. همچنین جریان سلطنت طلب و منافقین برای دنبال کردن برنامه های دشمنان انتخاب شدند.

وی در تبیین طرح جامع عبری، عربی و آمریکایی علیه ایران گفت: دشمنان امید داشتند خردادماه با ایجاد موضوعات غیرسیاسی بتوانند بستر التهاب در نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کنند که چندان موفقیتی به دست نیاوردند. در مهرماه سعی داشتند با ایجاد نارضایتی،  اعتراض و اعتصاب کارکنان شرکت نفت به همراه اعتصاب معلمان سبب ایجاد التهاب در کشور شود که این برنامه نیز کنترل شد، پس از آن نیز در زمینه اقتصادی برای ایجاد تنش در کشور بستر سازی شد.


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha