پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام مجتبی زارع دلخوش

حوزه/ حجت الاسلام زارع گفت: روح الله زم قرار بود با راه اندازی تشکیلات در اربیل عراق، فتنه بزرگی را کلید بزند و این فقط به ایران ختم نمی شد، بلکه کشور های منطقه و عربی را هم هدف قرار داده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام مجتبی زارع دلخوش مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه محمد الرسول الله(ص) تهران بزرگ در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین که صبح امروز با حضور طلاب بسیجی، در مدرسه علمیه امام القائم(عج) برگزار شد، با اشاره به وقایع حوادث اخیر، اظهار داشت: با وجود اینکه مشکلات فراوان اقتصادی گریبانگیر مردم است، ولی در اغتشاشات اخیر عده ای ناچیز در این تجمعات شرکت کردند. در حقیقت بالای ۹۸ درصد با وجود داشتن مشکلات گوناگون در زمینه های اقتصادی حاضر نیستند در زمین آشوبگران و فتنه گران بازی کنند.

وی با بیان رهنمود امام راحل(ره) در مورد ولایت پذیری مردم و اطاعت از ولی امر مسلمین، خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) فرمود: شهادت می دهم این امت از امت زمان رسول الله(ص) افضل هستند و امام(ره) هم به حق این سخن را فرمود. واقعا این مردم مصداق رهنمود حضرت امام خمینی(قدس سره) هستند که از قبل انقلاب تا به امروز  از حکومت اسلامی حمایت کرده اند و به فضل الهی تا قیام حضرت بقیه الله(عج) نیز در وسط میدان خواهند ماند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به دستگیری روح الله زم گفت: با دستگیری روح الله زم بالای 90 درصد از تبعات این فتنه بزرگ که دشمنان داخلی و خارجی برنامه ریزی کرده بودند خنثی شد.

وی ادامه داد: روح الله زم قرار بود با راه اندازی تشکیلات در اربیل عراق، بهمن ماه کلید فتنه ای بزرگ را روشن کند و این فقط به ایران ختم نمی شد، بلکه کشورهای منطقه و عربی را هم هدف فتنه داخلی قرار داده بود که الحمدلله با هوشیاری سربازان گمنام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر شد.

حجت الاسلام زارع گفت: اقدام بعدی سربازان گمنام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شناسایی و منهدم کردن شبکه و تشکیلات روح الله زم بود که متاسفانه بی تدبیری در بحث بنزین باعث شد که این کار مختل شود.

وی افزود: در سهمیه بندی بنزین مسئولین امنیتی تذکر جدی داده بودند و دوازده دلیل را برای عدم اجرای این کار بیان کرده بودند، که باید مقدمات این کار مهیا و آماده باشد، ولی با اقدام نسنجیده و بی تدبیری دولت باعث بروز این مشکلات در سطح جامعه شد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه محمد رسول الله(ص) با اشاره با تذکر رهبر انقلاب به رییس دولت در خصوص تمهیدات لازم برای سهمیه بنزین تاکید کرد: رهبر انقلاب بعد ظهر جمعه تذکر جدی دادند که باید فضای جامعه برای این طرح آماده کنید چرا که تبعات این کار اثر قابل توجهی در تمکن افراد جامعه دارد.

وی با بیان دستور رهبر انقلاب برای اجرایی شدن مصوبات سران قوا گفت: وقتی دستوری از جانب سران قوا اتخاذ و در مرحله اجراء واقع شد باید به آن تمکین کرد و محکم گرفته بشود و عدم اجرای آن موجب تزلزل در اساس قانون و جامعه خواهد شد. به خاطر همین رهبر انقلاب این دستور حکیمانه را اتخاذ کردند تا جلوی فتنه انگیزی گرفته شود.

حجت الاسلام زارع ادامه داد: دشمنان می خواستند همان برنامه عراق و لبنان را بر سر ایران بیاورند که با اقدام هوشمندانه و حکیمانه رهبر انقلاب این اقدام دشمنان در نطفه خفه شد.

وی با اشاره به اظهارات نسنجید برخی مسئولان به ویژه در سفرهای استانی، ادامه داد: مردم دیگر از نظرات اقتصادی غربی و لیبرالی و سرمایه داری خسته شده اند و در پی فردی هستند که با فکر درست و منطق داخلی در مسیر حل مشکلات کشور قدم بردارد.

حجت الاسلام زارع با اشاره به بیانیه هفتاد نفر که توسط یک جریان خاص سیاسی منتشر شد، گفت: اقدام نسنجیده این افراد با انتشار این بیانیه در صدد ورود به مجلس آینده هستند و باید به این افراد گفت شما کجا تشریف داشتید که پاسدار مدافع امنیت کشور را تکه تکه کردند و اصلا شما چکاره هستید که بیانیه در حمایت از فتنه گران منتشر می کنید.

وی در پایان خطاب به طلاب بسیجی اظهار داشت: باید در مسئله بصیرت افزایی و تبیین اهداف انقلاب و خدعه های دشمن کار جدی انجام داد تا دیگر شاهد این فتنه ها نباشیم و این تکلیف مهمی است که بر عهده ما است.

خبرنگار: سعید امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    سلام بماند که مردم اونایی که بحث بنزینی رو پیش کشیدن و گند زدن با زم بودن و البته همه اینها نتیجه رای کنسرتی هست
    • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      0 0
      همه اینجوری نیستن ای ۲۰:۱۷ بعدش اینم بگم که درسته مردم نمی‌خوان تو زمین دشمن بازی کنند ولی خیلی جاها تو زمین دشمن بازی کردن حالا از جهالت، لجاجت و ...(البته همه اینجوری نیستن خداییش)