پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نوبانگ

حوزه/ اختتامیه اولین دوره جشنواره استانی سرود "نوبانگ" ویژه کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر و به مناسبت هفته بسیج، با همت سازمان بسیج هنرمندان و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر برگزار می شود.

به خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، مسئول کمیته فرهنگی هنری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر امروز در نشست خبری مشترک با سازمان بسیج هنرمندان استان گفت: گروه های سرود مختلفی در سطح استان وجود دارد که ظرفیت های مناسبی دارند و یکی از مآموریت های حوزه هنری انقلاب اسلامی، شناسایی گروه های سرود، تقویت آن ها و تولید آثار ارزشمند هنری است.

امید پارسایی فر افزود: عرصه سرود در استان از اهداف مهم و دغدغه حوزه هنری است و امیدواریم برپایی جشنواره "نوبانگ" باعث رشد هر چه بیشتر سرود در استان شود.

وی ضمن اشاره به برگزاری این جشنواره به مناسبت کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر بیان کرد: تعداد ۱۷ گروه از شهرستان های مختلف استان بوشهر همچون برازجان، دیّر، کنگان، جم و سایر شهرستان ها به مرحله نهایی این جشنواره راه یافتند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر نیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج در آذر ماه گفت: فراخوان اولین دوره جشنواره استانی سرود "نوبانگ" در آبان ماه سال جاری انتشار یافت و دو دبیرخانه دائمی در حوزه هنری استان بوشهر و سازمان بسیج هنرمندان تشکیل شد.

مصطفی مردانی با اشاره به محورهای موضوعی این جشنواره اظهار داشت: رونق تولید ملی، گام دوم انقلاب اسلامی، حماسه های بسیج و انقلاب اسلامی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی از جمله محورهایی است که در تولیدات استفاده شده است.

وی افزود: اختتامیه جشنواره سرود "نوبانگ" به همت سازمان بسیج هنرمندان و حوزه هنری استان بوشهر و با همکاری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر و کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان، بعد از ظهر چهارشنبه ۶ آذر ماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری نهم دی برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha