پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 873442
۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
حضور امام جمعه همدان در مدارس همدان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، با حضور در یکی از مدارس شهر همدان، در فضایی صمیمی به سوالات و شبهات دانش آموزان پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز با حضور در یکی از مدارس شهر همدان ، در فضایی صمیمی به سؤالات و شبهات دانش آموزان پاسخ داد.

وی در جمع دانش آموزان با بیان این که شما باید به دنبال تحقق خواسته خداوند از خود باشید، اظهار داشت: انتظاری که خداوند از یک جوان در سن شما دارد توجه به تلاش و کوشش است.

امام جمعه همدان افزود: شرایطی که امروز برای درس خواندن شما فراهم شده است را باید قدر بدانید و از آن به نحو احسن برای رسیدن به موفقیت های روز افزون استفاده کنید.

وی با تاکید بر اینکه شرط لازم برای رسیدن به موفقیت اصلی در کنار تلاش و کوشش، خواندن نماز است، یادآور شد: برخی از افراد با وجود آن که دارای شغل و جایگاه خوبی از نظر اجتماعی هستند اما رضایت از زندگی در بین آنها وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: اگر علت را در بین این افراد پرس و جو کنیم، نخواندن نماز و عدم توجه به آن را در بسیاری از آنها مشاهده خواهیم کرد.

وی، تلاش و نماز را دو بال برای موفقیت جوانان دانست و گفت: شاید اگر زمان هایی که برای 17 رکعت نماز روزانه در نظر بگیریم به یک ربع هم نرسد، اما بازهم متاسفانه می بینیم که برخی از افراد این زمان را هم برای برقراری ارتباط با خداوند قرار نمی دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی خاطر نشان کرد: وظیفه شما دانش آموزان امروز بسیار سنگین است، چرا که اجرایی کردن بیانیه گام دوم برعهده شما جوانان می باشد و لذا از این استعداد و توانایی های خود که نعمتی از جانب خداوند است باید به بهترین وجه استفاده کنید.

امام جمعه همدان در پایان این دیدار به سؤالات و شبهات مطرح شده توسط دانش آموزان پاسخ داد.

نکته جالب حضور جوان ترین نماینده ولی فقیه در استان ها، در مدارس همدان ایجاد ارتباط صمیمی با دانش آموزان و جوانان است که آن را باید وجه اشتراک همه دیدار های حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با قشر جوان دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha