شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله شاهچراغی - سمنان

حوزه/ آیت الله شاهچراغی گفت: شهدای روحانیت در صنوف مختلف بالاترین آمار را نسبت به جمعیت دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای طلاب و روحانیون شهرستان سمنان، به میزبانی دفتر خود، با بیان اینکه یکی از کارهای ارزشمند همین برگزاری یادواره های شهداست، اظهار داشت: خداوند متعال می فرماید «من جانشین شهدا در خانواده های آنان هستم».

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه شهدای روحانیت در صنوف مختلف بالاترین آمار را نسبت به جمعیت دارد، تصریح کرد: شهدای روحانیت در صنوف مختلف درصد آن از بیشترین ها نسبت به جمعیت است و برگزاری یادواره شهدای روحانیت یک ارزشمندی است که هم حرمت گذاری برای شهداست و هم تبلیغ شهید است.

وی با بیان اینکه خانواده شهدای روحانیت در بین خانواده های شهیدان، گمنام هستند، افزود: وقتی ما اسم شهدا را می بریم مطرح ترین آن را می گوییم و کمتر نام شهدای روحانیت مطرح می شود.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه باید دنبال خروجی دادن از این جلسات باشیم، خاطرنشان کرد: سخنران یادواره شهدا نیز از مسائل روز و به ویژه ولایت و ولایتمداری که از سیره های عملی شهدا بوده است، سخن بگوید.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه نباید در عرصه تبلیغاتی ضعیف باشیم و باید تبلیغات از اصل کار بیشتر و پر قوت تر باشد، گفت: صدا و سیما و رسانه ها در انعکاس رویدادهای یادواره های شهدای طلاب و روحانیون با قوت تر ورود کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
    0 0
    همه مردم را یک صنف و روحانیان را یک صنف قلمداد کردین ؟! هرموقه در صنف بندی ملت درست عمل کردید اونوقت تعداد شهدا در صنف نانوایان ، کشاورزان ، کارمندان ، کارگران ، دانشجویان ، رانندگان ، و قالیبافان ، ، کفاشان ، دستفروشان ، رفتگران ، بستنی فروشان ، طباخان ، ساندویچ فروشان و امثالشان با خودتان مقایسه کنید !