شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مهدی فرجی

جانشین سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: امروز حضرت آقا مالک اشتر زیاد دارد اما آنچه به آن نیاز دارد وجود عمار است و این آرزوی قلبی همه ما است که بتوانیم دل ایشان را شاد کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار مهدی فرجی جانشین سپاه انصارالحسین(ع) همدان، شب گذشته در دیدار امام جمعه و جمعی از مسئولان همدان، با تشکر از حضور امام جمعه همدان، فرماندهان سپاه، دیگر مسئولان شهر همدان  گفت : بنده از دیدن همه دوستان بسیار غافلگیر شدم به این دلیل که قبلا به من گفته بودند تنها شخص امام جمعه و فرمانده سپاه قرار است که به منزل ما بیایند و حتی علت این دیدار را  هم مشخص نکرده بودند.

وی، سردار مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) را فرمانده ای به تمام معنا نام دانست و گفت: ایشان کارهای سخت را شخصا بر عهده می گیرند اما انجام کارهای ساده همانند این تقدیر و تشکر ها را به گردان دیگرن می اندازند.

سردار فرجی با تقدیر از فعالیت های صدا وسیما در زمینه مدافعان حرم یادآور شد: اگر صدا وسیما در ماجرای دفاع از حرم با ما همراهی نمی کرد شاید امروز بسیاری از مردم آشنایی چندانی با اینکه مدافعان حرم  نداشتند و لذا باید گفت که خدمات صدا وسیما کم تر از زحمات مدافعان حرم نیست.

وی با بیان اینکه امیدواریم در برابر خون شهدا شرمنده نباشیم یادآور شد: تمام کارها و خدماتی که بنده درطول دوران خدمتم انجام داده ام به اندازه یک قطره خون یکی از شهدای عزیز نیست.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) با تاکید بر لزوم رسیدگی به خانواده های شهدا ابراز داشت: چه چیزی می تواند زمانی که دختر شهید مجتبی کرمی از شهدای مدافع حرم و یا دیگر فرزندان مدافع حرم دلتنگ پدرشان می شوند را پر کند؟

وی تصریح کرد: هر چه ما فعالیت داشته باشیم و کار کنیم بازهم نمی توانیم دلتنگی فرزندان مدافع حرم را جبران کنیم و حتی اگر شب و روز هم برای خانواده های معزز شهدا و این ملت کار کنیم باید بگویم که باز هم کم کار کرده ایم.

سردار فرجی با تبریک هفته بسیج به خدمات بسیجیان در کشور اشاره کرد و گفت: عزیزان بسیجی بسیاری در فتنه های ۹۶ و ۹۸ داشتیم که باید از آن ها به عنوان سرمایه های خود نام ببریم چرا که در آن ایام حتی ده ها شب پلکی روی هم نگذاشتند تا امنیت برقرار باشد و اینکه امروز از بنده تقدیر اینکه می شود به نوعی جفا در حق این بسیجیان است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس بچه های بسیج کم توقع ترین و پرکار ترین نیروی های نظام بودند حتی پس از جنگ و دوران دفاع مقدس نیز با تمام وجود در میدان هایی که نیاز به حضور آنها بوده است حاضر بودند.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع)  ادامه داد: بسیجیان دهه ۶۰ با کمترین امکانات توانستند در دفاع مقدس نقش آفرینی کنند و امروز پس از سال ها بسیجیان در دهه ۹۰ با وجود همه بی مهری هایی که نسبت به مدافعان حرم شد در وضعیتی که دو هفته حتی غذایی برای خوردن هم وجود نداشتند توانستند شهر پنج میلیونی را آزاد کنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم شرمنده خون شهدا نباشیم یادآور شد: بسیاری از افراد همراه ما بودند اما در میانه راه پیاده شدند و چهره و حرف هایشان به نحوی تغییر کرد که دل رهبر معظم انقلاب را خون کرده اند.

سردار فرجی خاطر نشان کرد: امروز حضرت آقا مالک اشتر زیاد دارد اما آنچه به آن نیاز دارد وجود عمار است و این آرزوی قلبی همه ما است که بتوانیم دل ایشان را شاد کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha