جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وزیر بهداشت

حوزه/ وزیر بهداشت گفت: روحانیت معزز که همواره پیشتاز در عرصه های نیکوکاری و گره گشایی از امور مردم بوده، در این مهم نیز پیوسته پرچم دار و پیشرو بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه نخستین همایش تجلیل و تکریم خیرین روحانیت در عرصه سلامت امروز با پیام آیت الله العظمی مکارم و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و با حضور علما در شهر مقدس قم برگزار شد . متن پیام دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

صدها فرشته بوسه بر آن دست می زنند

کز کار خلق یک گره بسته وا کند

  گرچه گره گشایی از همه کارهای سخت بندگان خداوند در شرایط درماندگی، دردمندی و نیاز توسط دست های مهربان نیکوکاران پاک طینت همواره ارزشمند است، مع الاصف و بدون تردید جایگاه خیرین سلامت که در راستای التیام آلام بندگان نیازمند در اوج ابتلا به دردهای جانکاه تلاش می کنند نزد پروردگار بزرگ اجر و منزلتی وصف ناپذیر دارد.

اثرات جاری و ساری این دست های مهربان، نیات پاک و دل های سرشار از محبت به مردم را در همه جای ایران اسلامی می توان دید. مهربانی که با گذشت فراوان در راه رضای خالق عاشقانه به کمک دردمندان نیازمند کشور شتافته از خود آثار ماندگار و خیراتی جاودانه به یادگار نهاده اند.

  روحانیت معزز که همواره پیشتاز در عرصه های نیکوکاری و گره گشایی از امور مردم بوده در این مهم نیز پیوسته پرچم دار و پیشرو بوده است.

ضمن ابراز تاسف و غبن از عدم امکان حضور در آن جمع ارجمند به عنوان خدمتگزار کوچک مردم، مراتب سپاس و امتنان خویش را از همه خیرین سلامت بخصوص روحانیت عالیقدر خیر تقدیم می نمایم و برای همگان عاقبتی سرشار از خیر و برکت و تندرستی و پاداشی بیکران در دنیا و آخرت آرزومندم.

دکتر سعید نمکی

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha