پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست هم اندیشی روحانیون شیعه و سنی استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دشمنان گفته اند، برای برپایی آشوب های اخیر دو سال و نیم برنامه ریزی کرده اند، سؤال اینجاست ظرف این دو سال مسئولین ما کجا بودند؟.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله علما امروز در نشست روحانیون شیعه و سنی استان کرمانشاه که با حضور ائمه جمعه و جماعت اهل تسنن و تشیع و همچنین برخی مسئولین استانی، در منطقه ریجاب برگزار شد، گفت: دشمنان گفته اند، برای برپایی آشوب های اخیر دو سال و نیم برنامه ریزی کرده اند، سؤال اینجاست ظرف این دوسال مسئولین ما کجا بودند؟.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به رسالت روحانیون شیعه و سنی افزود: همدلی و همراهی روحانیون شیعه و سنی بسیار ارزشمند است، ضمن این که وظیفه ما روحانیون است که ذهن جوانان را با واقعیات انقلاب اسلامی آشنا نماییم.

وی با اشاره ضرورت راهنمایی و ارشاد جوانان، تاکید کرد: جوانان می توانند تاثیر شگرفی بر پدیده های اجتماعی بگذارند، پس بر ماست که به این واکنش های آنان پاسخ دهیم و راه درست از نادرست را به آنان آموزش دهیم.

آیت الله علما تصریح کرد : در اغتشاشات اخیر ، دست بیگانگان در میان بود، زیرا سیاسیون و افراد عادی به هیچ عنوان به بیت المال و سایر همشهریان تعدی نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه برنامه استکبار برای ایران ، سوریه و عراق به یک شکل می باشد، لذا مسئولین باید بیدار و هوشیار باشند، اظهار کرد: باید همه ما اذهان مردم و خصوصا جوانان را با ماهیت شکست خورده استکبار و معاندان آشنا سازیم.

آیت الله علما با  اشاره به ورود حکیمانه مقام معظم رهبری به موضوع افزایش قیمت بنزین، گفت: پس از بیانات رهبر معظم انقلاب، مردم صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

 قبل از سخنان آیت الله علما، تنی چند از ائمه جمعه استان پیرامون ضرورت حفظ وحدت بین اقشار مختلف مردم سخنانی ایراد کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدرضا کیانفر IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    0 0
    لیلا واثقی فرماندار شهرقدس تهران گفت: من دستور تیر دادم.