پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازدید حجت الاسلام والمسلمین محمود ملک دار از حوزه علمیه یزدانشهر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ملک دار، طی سفری یک روزه به نجف آباد، از حوزه علمیه یزدانشهر که در اغتشاشات اخیر مورد حمله اغتشاشگران واقع شد، بازدید و از نزدیک در جریان خسارات وارده قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمود ملک دار، رئیس مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور، روز شنبه نهم آذرماه، طی سفری یک روزه به نجف آباد استان اصفهان، از حوزه علمیه یزدانشهر که در اغتشاشات اخیر مورد حمله اغتشاشگران واقع شد و آسیب جدی دیده است، بازدید و از نزدیک در جریان خسارات وارده قرار گرفت.

رئیس مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور علاوه بر بازدید از مدرسه علمیه و همچنین مسجد جامع یزدانشهر، با امام جمعه، مدیر حوزه  و جمعی از اساتید و طلاب این شهر دیدار و از طلاب تفقد و دلجویی کرد.

*ابلاغ سلام آیت الله اعرافی

وی در جمع مسئولان، اساتید و طلاب حوزه علمیه یزدانشهر با ابلاغ سلام آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، اظهار کرد: این که عده ای کوردل و معاند نظام مراکز حوزوی و ... را هدف قرار دادند، نشأت گرفته از تاثیرگذاری حوزه در هدایت مردم و ارتقای دینی و رشد معنوی جامعه و نشانه عناد دشمنان با حوزه های علمیه است.

حجت الاسلام والمسلمین ملک دار در ادامه از محل ساختمان جدید حوزه علمیه یزدانشهر بازدید و در جریان پیشرفت این پروژه  قرار گرفت و ابراز امیدواری کرد که با توان خیرین این ساختمان هرچه زودتر تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

بازدید از حوزه علمیه خواهران یزدانشهر یکی دیگر از برنامه های سفر رئیس مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور به این شهرستان بود.

در جریان این بازدید، مدیر حوزه علمیه خواهران یزدانشهر گزارشی از برنامه ها و فعالیت های ارائه داد و حجت الاسلام والمسلمین ملک دار از مسائل و مشکلات حوزه خواهران و بانوان طلبه این شهرستان مطلع شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران یزدانشهر، آمار بانوان طلبه را 240 نفر اعلام کرد و گفت: این حوزه در منطقه اصفهان، نمونه بارز اشاعه فرهنگ ناب محمدی است.

رئیس مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور در ادامه برنامه های خود، در جمع طلاب جامعه الامام المنتظر(عج) نجف‌آباد حضور یافت و در جلسه ای با حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حسناتی، امام جمعه نجف آباد، در جریان برنامه ها و فعالیت های مدرسه قرار گرفت.

در این سفر، حجت الاسلام اصلانی، مسئول دفتر رئیس مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور، حجت الاسلام والمسلمین ملک دار را همراهی می کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha