جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 874105
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین از راه اندازی مجله الکترونیکی «محاق» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، ظهر امروز در جمع مدیران مدارس علمیه استان قزوین که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه استان برگزار شد گفت:  بخش قابل توجهی از مسئولیت فرهنگی، اخلاقی و دینی در نظام جمهوری اسلامی متوجه حوزه های علمیه است، لذا باید این نهاد مهم فعالیت های فرهنگی را پشتیبانی کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز مهم ترین رسالت حوزه علمیه به طور عام جذب داوطلبان علاقه مند به کسوت روحانیت و تربیت آنها برای تبدیل شدن به انسان های دانشمند و مهذب و روحانی است.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: امروز مردم با رسالت و نقش حوزه علمیه آشنا نیستند و باید با برگزاری برنامه های فرهنگی، جوانان و علاقه مندان  ورود به حوزه را تشویق و ترغیب کنیم

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: با هماهنگی دست اندرکاران شبکه استانی، به زودی نشست هایی با عنوان «حوزه علمیه و پاسخ به شبهات» برای دانش آموزان، دانشجوایان و جوانان، با حضور اساتید برجسته  برگزار و از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

وی ادامه داد:  باید در ارتقای بیش از پیش حوزه های علمیه تلاش فراوان داشته باشیم و باید حوزه ای  پویا و پاسخگو داشته باشیم، لذا همه مدیران و اساتید در جهت رشد و تعالی حوزه قدم بردارند.

استاد حوزه علمیه قزوین به ضرورت مهم اطلاع رسانی و فعالیت های اساتید و مدیران در برنامه های بصیرتی، فرهنگی، تهذیبی را مورد تاکید قرارداد و بیان کرد: مقدمات راه اندازی مجله الکترونیکی محاق (مدیریت حوزه استان قزوین ) فراهم شده که در ماه جاری اولین شماره آن منتشر و در اختیار مدیران، طلاب و اساتید قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha