جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ سفر مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور به سمنان

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: از این به بعد در زمینه برنامه ریزی های حوزه، طراحی و پیشنهاد آن بر عهده مرکز مدیریت است و سابق بر عهده شورای سیاستگذاری حوزه خواهران بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم بهجت پور، در دیدار با کادر و مدیران مدارس علمیه خواهران استان سمنان، به میزبانی فرمانداری سمنان، اظهار داشت: مجموعه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، پس از هر سفر استانی ۲ - ۳ جلسه به منظور پیگیری مطالبات و پیشنهادات استانها برگزار می کند تا موارد مربوط به این سفرها پیگیری و تحقق یابد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور تصریح کرد: یکی از اهداف این سفر ها هماهنگی هرچه بیشتر بین سیاست های مرکز مدیریت و مجموعه حوزه های سراسر کشور است و هرچه این همدلی و هماهنگی شفاف تر اتفاق بیفتد، پیشبرد اهداف راحت تر است.

وی با بیان اینکه هرچه جلوتر می رویم دامنه توانایی ها گسترش می یابد، افزود: از این به بعد در زمینه برنامه ریزی های حوزه، طراحی و پیشنهاد آن بر عهده مرکز مدیریت است و سابق بر عهده شورای سیاستگذاری حوزه خواهران بود.

حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور خاطرنشان کرد: تغییر بعدی این است که انتصاب مدیران استانی و معاونین بر عهده مرکز مدیریت است و سابق بر عهده شورای  سیاستگذاری بود و تأمین منابع مالی بر عهده این شورا است.

وی با بیان اینکه ما باید برای ۵ سال آینده طوری تدبیر کنیم که طلاب سطح ۲ ما سطح ۳ شوند و اساتید سطح ۳، سطح ۴ شوند، تصریح کرد: ما همه تلاش خود را در جهت رشد و توسعه و پیشرفت حوزه خواهیم کرد ولو آنکه بخشی از این تلاش ها محقق شود.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور با بیان اینکه کار فراوان در عرصه فرهنگی دلیل بر درست کار کردن و کار فرهنگی کردن نیست، گفت: ارتقاء حوزه یعنی ارتقاء توانایی ها و راهبردهای مهم مدرسه محوری و تامین اهداف سطح ۲ و دیگر سطوح حوزه از جمله برنامه های ماست.

وی با بیان اینکه وظیفه ما این است که با تولید فکر در حوزه های آموزش و پژوهش و ... جوانی طلاب خواهری که به ما پناه آوردند را درست مدیریت کنیم وگرنه در روز قیامت می بایست پاسخگو باشیم، افزود: باید طلاب خواهر و حوزه های علمیه خواهران دیده شوند و وقتی در معرض پرسش و پاسخ قرار می گیریم چاره ای جز قوی شدن و افزایش مطالعه و سطح خودمان برای قدرتمند بودن در میدان نداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha