جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباس عربیان-مدیر حوزه علمیه کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: با توجه به مترصد بودن دشمنان برای ضربه بر پیکره انتخابات سالم مجلس، نامزدهای نمایندگی مجلس باید هوشیار و بابصیرت عمل کنند و خوارک رسانه های بیگانه را تامین نکنند.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عهده دار شدن وکالت مردم کاری بسیار مشکل، حساس و مسئولیت آور است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گادامه داد: کسانی که خود را برای انتخابات مجلس و حضور در بهارستان آماده می کنند باید بدانند که وظیفه آنها هم در برابر مردم و هم در برابر خداوند متعال بسیار حساس است.

این استاد حوزه  با اشاره به لزوم شرکت حداکثری در انتخابات مجلس در سالجاری اظهار کرد: یکی از امیدهای دشمنان این نظام، کاهش چشمگیر شرکت مردم در انتخاباتی است که در کشور انجام می شود و برای رسیدن به این آرزوی خود هزینه های بسیاری نیز متحمل می شوند.

وی اضافه کرد: دشمنان در رسانه های دیداری و شنیداری خود از نبود دموکراسی در ایران سخن به میان می آورند، در حالی که برگزاری این همه انتخابات و دیکتاتوری که معاندان و دشمنان انقلاب از آن دم می زنند با هم کاملا تناقض دارد!!.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان تاکید کرد: با وجود اینکه انتخابات در ایران علیرغم میل باطنی دشمنان هر سال باشکوه تر برگزار می شود، در همان روز رای گیری شائبه تقلب، عدم حضور حداکثری مردم و از این دست دروغ های بزرگ توسط رسانه های دشمنان در سطح جهانی نشر داده می شود تا بخشی از حضور و مشارکت بالای مردم ایران را در این همه پرسی کم رنگ کنند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان اظهار کرد: با توجه به مترصد بودن دشمنان برای ضربه بر پیکره انتخابات سالم مجلس، نامزدهای نمایندگی مجلس باید هوشیار و بابصیرت عمل کنند و  خوارک رسانه های بیگانه را تامین نکنند.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: شاهد برخی از بداخلاقی های انتخاباتی در بعضی از حوزه های انتخابیه هستیم که پیشنهاد می شود نامزدها، ورود به مجلس را آرزوی خود نببیند، بلکه ورود به مجلس را برای خدمت به جامعه اسلامی بدانند.

وی با اشاره به اینکه در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره شاهد حضور تاریخی و پرشور مردم در پای صندوق های رای بوده ایم، بیان کرد: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برگزاری انتخابات سالم، پرشور، مردمی و قانونی بوده و همین امر باعث تضعیف روحیه دشمنان گردیده است.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان در پایان اظهار کرد: امیدواریم امسال حضور مردم در پای صندوق های رای که این انتخابات اولین انتخابات بعد از چهل ساله دوم انقلاب است، آنچنان باشکوه باشد که زمینه های خواری و ذلت دشمنان را به بیش از پیش فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha