جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نوری مالکی

حوزه/ نوری مالکی دبیرکل حزب اسلامی الدعوه با بیان اینکه پشت پرده توطئه و آشوبگری آشکار شد، گفت: اراده تغییر مسالمت آمیز پیروز شد و روز های سخت به پایان رسید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، نوری مالکی دبیرکل حزب اسلامی الدعوه با اشاره به اینکه عراقی ها بار دیگر ثابت کردند که از طرح های تخریبگرانه، گسترش آشوب، فتنه انگیزی و کشت و کشتار قوی تر هستند، گفت: عراقی ها بر توطئه های انحراف جنبش مردمی پیروز شده و تلاش برای بازگرداندن تروریسم، کشتار، آتش سوزی و انفجار ها را ناکام گذاشت و اراده تغییر مسالمت آمیز بر اراده انحراف و برگشت به دوران دیکتاتوری پیروز شد.

تظاهرات مسالمت آمیز در های امید را به روی اصلاح و تغییر گشود

دبیرکل حزب الدعوه تصریح کرد: آغاز تظاهرات مسالمت آمیز و خود جوش برای مطالبه حقوق قانونی، پایان دادن به فساد، سهمیه بندی، عقب نشینی و طایفه گرایی، در های امید را به روی اصلاح و تغییر گشود و به امت بشارت خیر و امید داد، امّا طرح های شیطانی و عبور از اهداف حقیقی تظاهرات و موج سواری برخی از نفوذی هایی که اهداف و برنامه های مشکوکی داشتند منجر به بحرانی شدن برخی از استان ها  و استحکاک با نیرو های امنیتی و افزایش خشونت از سوی نفوذی ها شد و در نهایت تعدادی شهید و مجروح شدند.

المالکی ادامه داد: عشایر عراق و قبایل غیرتمند بصره، ذی قار، نجف و استان های دیگر حرکت خود را بعد از ندای مرجعیت برای بیرون راندن تخریب گران و حفظ امنیت و جان عراقی ها از دست گروهک های نفوذی به خیابان ها آمده و در کنار تظاهرات کنندگان مسالمت آمیز قرار گرفتند.

ما همگی زیر سایه مرجعیت قرار داریم

وی بیان داشت: ما همگی از فراکسیون های سیاسی، عشایر، تظاهرات کنندگان، دولت و پارلمان زیر سایه مرجعیت قرار داریم و باید پروژه ملی را به پایان برسانیم تا عراق یکپارچه و قوی باقی بماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha