پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یادمان شهدای گمنام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین از دستاوردهای علمی و صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بازدید و با جمعی از اساتید این دانشگاه به گفتگو پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، ظهر امروز در بازدید از بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: این واحد آموزشی به مدد تلاش و ممارست شبانه روزی در تمام عرصه ها به درخشش شایانی یافته و اکنون به الگویی از یک دانشگاه موفق  برای سایر دانشگاه ها تبدیل شده است.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز باید دستاوردهای علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین توسط رسانه ها به خوبی برای مردم  معرفی و شناسانده شود.

 مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اعتقاد به این مهم که تقویت و پرورش تمامی ابعاد به توسعه پایدار منجر خواهد شد، فعالیت های گسترده فرهنگی ،تحقیقاتی ، صنعتی را به خوبی و با شایستگی مدنظر قرارداده است.

حجت الاسلام سبحانی نیا اظهار کرد: پیرو فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و در راستای تحول در علوم انسانی و الزامات تحولی در نظام تولید علم و تربیت نیروی انسانی کشور، این واحد علمی می تواند در این بخش هم پیشگام باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین در این بازدید سه ساعته، با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین یاد و خاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha