پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ویژه نامه "ماهیت و فتنه انگیزی شیعه انگلیسی"

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: فرقه های ساختگی و گروهک های تروریستی و تکفیری در سال های اخیر هزاران مسلمان را قتل عام کرده اند و تنها خروجی آنها نمایش چهره ای خشن از اسلام بود و بس.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام جمال قنبرلو، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه استعمار برای تضعیف جهان اسلام نقشه های بسیاری کشیده است، گفت: وحدت جهان اسلام برای ابرقدرت ها و کشورهای استعمارگر بسیار ناخوشایند است و از همین رو دست به هر توطئه ای می زنند که این وحدت در هم بشکند.

استاد حوزه علمیه کردستان ادامه داد: اگر نگاهی به وضعیت جهان اسلام داشته باشیم شاهد صدها فرقه، نحله و گروه هستیم که مانند قارچ سبز شده اند و هیچ سخیتی با اسلام راستین و دین محمدی (ص) ندارند. ایجاد وهابیت، بهاییت، سلفی گری و... تنها بخش از برنامه های تفرقه انگیزانه دشمنان است.

وی اظهار کرد: امروز هر کدام از  فرقه های ساختگی در جهان اسلام زیرشاخه های بسیاری دارند و در سال های اخیر شاهد رشد عجب آنها بودیم و متاسفانه خون های زیادی ریخته شده است.

حجت الاسلام قنبرلو با اشاره به اینکه همه مسلمانان یک خدا، یک قرآن و یک قبله دارند، ابراز داشت: همه مسلمانان در اصل یک جامعه با اشتراکات یکسان هستند، البته امروز وهابیت از یک سو به دنبال تخریب اسلام واقعی است و از سوی دیگر شیعه انگلیسی نیز به دنبال قرائت های ساختگی از دین است.

استاد حوزه علمیه کردستان با اشاره به گسترش موج اسلام هراسی در جهان، بیان کرد: فرقه های ساختگی و گروهک های تروریستی و تکفیری در سال های اخیر هزاران  مسلمان را قتل عام کرده اند و تنها خروجی آنها نمایش چهره ای خشن از اسلام بود و بس.

استاد حوزه علمیه کردستان در پایان سخنان خود گفت: روحانیون و مبلغین دینی باید برای افشای چهره واقعی این فرقه های ضاله و ساختگی در جهان اسلام از هیچ کوششی دریغ نورزند، زیرا بقای این فرق مساوی است با از بین رفتن اسلام ناب محمدی (ص).

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha