پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انور آدمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سقز گفت: هدف اصلی نظام جمهوری اسلامی ایجاد رفاه، امنیت، آسایش برای همه مردم ایران از هر دین و مذهب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا انور آدمی، صبح امروز در نشست جمعی از روحانیون و طلاب اهل سنت شهرستان سقز اظهار داشت: مسایل زیادی در جهان امروز باعث شده است که کشورهای اسلامی درگیری پاره ای از حاشیه ها شوند که اینها همه ساخته دست مستکبرین است.

امام جمعه شهرستان سقز ادامه داد: در هفته های اخیر این حاشیه سازی را به عینه در کشور خودمان دیدیم و علنا دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در سراسر کشور بود.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه سال گذشته محمد بن سلمان وهابی علنا و با کمال وقاحت اعلام کرد که ناامنی را به داخل ایران می کشانیم، افزود: زمانی که جبهه مقاومت قدرت داعش و یکه تازی دواعش را از بین برد، این اتفاقی ناگوار برای اربابان این آدمکش ها؛ یعنی آل سعود، آمریکا، رژیم صهیونیستی و... بود و به این علت کینه عجیبی از ایران اسلامی در دل دارند.

ماموستا آدمی در ادامه تاکید کرد: دشمن به خوبی می داند تا زمانی که ایران همچنان اقتدار داشته باشد، توطئه تجزیه کشورهای اسلامی عملی نمی شود، از همین رو امروز ایران را هدف قرار داده اند و از هر دری وارد می شوند که قدرت منطقه ای و جهانی این نظام را بشکنند که بحمدالله تاکنون بصیرت ملت ایران اجازه این کار را به فتنه گران نداده است.

امام جمعه شهرستان سقز اظهار کرد: در حوادث اخیر در ایران چهره پلید گروه های معاند به خوبی برای ملت ایران عیان و هویدا گشت و ملت ایران فهمیدند که دستان زیادی در کارند که آرامش و امنیت را از ایران بربایند و این کشور را به مانند عراق و سوریه درگیر جنگ های داخلی نمایند.

وی با اشاره به اینکه بصیرت و درایت مقام معظم رهبری باعث خاموش شدن فتنه اخیر گردید، اظهار داشت: کم کاری برخی از مسئولان دولتی و مدیران موجب می شود که عده ای از روی نا آگاهی علل مشکلات کشور را به نظام منسوب کنند که این کاری اشتباه است، زیرا اساس و هدف اصلی نظام جمهوری اسلامی ایجاد رفاه، امنیت، آسایش برای همه مردم ایران از هر دین و مذهب است.

امام جمعه شهرستان سقز در پایان سخنان خود گفت: در داخل کشور عناصری وجود دارند که به دنبال ایجاد یک فضای ناامیدی هستند و با این کار می خواهند بسترهای یک فتنه بزرگتر را در مملکت مهیا سازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha