جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/ آیت الله مدرسی گفت: تظاهرات اخیر صفحه جدیدی از تاریخ درخشان ملت عراق است که در گذشته نیز شایستگی خود را با درهم کوبیدن تروریست های داعش ثابت کردند اما اکنون کشتی اعتراضات مردم نیاز به یک ناخدا دارد تا آن را از غرق شدن حفظ کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه جمعی از شیوخ عشایر کربلا با حشور در دفتر آیت الله سید محمدتقی مدرسی از علمای کربلا با ایشان دیدار کردند.

آیت الله مدرسی در این دیدار تاکید کرد: جنبش مردمی و اعتراضی مردم عراق، اتفاقی مبارک و صفحه ای جدید و درخشان از تاریخ ملت عراق است و البته این جنبش باید دارای رهبری و فرماندهی باشد تا بتواند به خواسته های خود برسد و عشایر نیز می توانند نقش بسزایی در حفظ امنیت و ثبات کربلا و حفظ جان ها در شرایط کنونی داشته باشند.

ایشان در مورد وجود برخی عناصر مشکوک در میان مردم هشدار داد که این افراد با اقدامات انفرادی و خشونت آمیز خود تظاهرات را از مسیر خود منحرف می کنند و باعث بدنامی ما در جهان می شوند.

این عالم عراقی گفت: با وجود اینکه برخی رسانه ها تلاش می کنند جوانب منفی اعتراض مردم عراق را منتشر کنند، اما تظاهرات آنها اقدامی مبارک است که جنبه های مثبت زیادی دارد و مردم در این جنبش به دنبال دست یابی به خواسته های مشروع خود هستند و این تظاهرات صفحه جدیدی از تاریخ درخشان ملت عراق است که در گذشته نیز شایستگی خود را با درهم کوبیدن تروریست های داعش ثابت کردند اما اکنون کشتی اعتراضات مردم نیاز به یک ناخدا دارد تا آن را از غرق شدن حفظ کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha