جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کارگاه سبک زندگی قرآنی

حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری کارگاه های یک روزه و سه روزه سبک زندگی قرآنی در شهرستان های جم، دشتستان و بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، جواد احمدی منفرد، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به رسالت جدید سازمان دارالقرآن الکریم به‌عنوان متولی گفتمان قرآنی در کشور، این امر را به‌ عنوان یک اولویت برای سازمان مشخص کرده و تربیت قرآن‌محور و گفتمان قرآنی در دستور کار اداره امور قرآنی استان قرار گرفته است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: در همین راستا کارگاه های سبک زندگی قرآنی در سطح استان در دستور کار قرار دارد و تاکنون کارگاه سبک زندگی قرآنی در شهرستان دشتستان با حضور بیش از ۱۵۰ نفر برگزار شده است.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: کارگاه سه روزه سبک زندگی قرآنی از ۲۰ لغایت ۲۲ آذر ۹۸ در مرکز استان و کارگاه یک روزه، ۱۳ آذر ۹۸ در شهرستان جم برگزار خواهد شد.

منفرد افزود: این کارگاه ها با شرکت بیش از ۱۵۰ نفر از اقشار تاثیرگذار و کار آمد اعم از مربیان پرورشی مدارس، روان شناسان ادارات بهزیستی استان و اداره امور زندان ها، مدیران مراکز قرآنی و مربیان قرآنی در سطح استان برگزار خواهند شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha