جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد جعفر منتظری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: شیعه انگلیسی نمونه شیطان نقاب زده است که عوامل آنها در حوزه های علمیه داخل کشور نیز نفوذ کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور، درسفر خود به استان اصفهان، پس از زیارت آستان مبارک امامزاده سید محمد خمینی شهر و زیارت قبور شهدا در جلسه شورای اداری شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: خمینی شهر شهری است که ۲۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است و خون های زیادی تقدیم اسلام شده تا این پست و مسئولیت ها به ما برسد.

دادستان کل کشور بیان کرد: اگر همه از راس تا ذیل مسؤولین کشور آگاه باشیم به صندلی دنیا دل نمی بندیم همانگونه که دنیا در نظر مولای متقیان از لنگه کفش کهنه کم ارزش تر بود.

وی با بیان اینکه برخی مسؤولان به فساد گرفتار می شوند ادامه داد: در این هنگام است که مردم رسیدگی به جرائم و فساد را از دستگاه عدلیه که برقراری عدل مهمترین رکن آن است را خواستار می شوند.

حجت  الاسلام و المسلمین منتظری با اشاره به اینکه بعضی افراد امنیت جامعه را نشانه رفته اند خطاب به آنها گفت: طبق آیات قرآن باید با آنها برخورد شود.

دادستان کل کشور تصریح کرد: دشمنان همیشه در صدد ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند اما تبعیت مردم از ولایت فقیه و بصیرت ملت در راستای پی بردن به نیرنگ دشمنان کشور را مصون نگه داشته است.

وی هشت سال مقاومت مردم در دفاع مقدس را یاد آور شد و افزود: اکنون طبق سخنان رهبر معظم انقلاب دشمن با تمام قوا به میدان آمده است و هر بار با بصیرت مردم دماغش به خاک مالیده می شود.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری اتفاقاتی که در منطقه و در کشورهای عراق و لبنان رخ داده را بیان نمود و ابراز کرد: ایادی شیاطین در پشت نقاب های مختلف به حرکت در آمده اند که شیعه انگلیسی نمونه آن است و حتی در داخل حوزه های علمیه هم  نیز نفوذ پیدا کرده که هدفی جز اختلاف میان شیعان ندارد.

دادستان کل کشور سیاست خطرناک انگلیس را عنوان نمود و سوال کرد: این هزینه های گزاف که جهت ساماندهی شبکه های اجتماعی خرج می کنند از کجا تامین می شود؟  

وی به حوادث اخیر اشاره کرد و اخطار داد: وجود برخی مشکلات در کشور به دلیل تحریم علیه کشور است اما کشور ایران ذخایر فراوانی دارد که با مدیریت صحیح مسئولان هیچ تحریمی کارگر نمی شود اما به دلیل خیانت برخی مسئولان  مشکلات افزایش می یابد.

دادستان کل کشور تذکر داد: چرا نمایندگان به قوانین توجه ندارند؟ چرا که به عنوان مثال  باید در مساله بنزین مجلس شورای اسلامی باید  دولت را به یک شیب ملایم راهنمایی می کرد که فشار زیاد بر مردم وارد نشود.  

حجت الاسلام و المسلمین منتظری در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان کور دل بر موج آشوب سوار شدند اما با درایت مردم و راهنمایی های رهبر انقلاب هدفشان به نقطه کوری مبدل شد، چون هدف مردم ایران از انقلاب به خاطر رفاه و مادیات نبود و این اشتباه دشمنانِ ایران مقتدر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha