جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مراسم افتتاحیه رسمی مسجد کمبریج با حضور صدها شرکت کننده

حوزه/ مسجد مرکزی کمبریج که از چند ماه پیش برای بازدید عموم باز بوده قرار است پنجشنبه به طور رسمی و با حضور جمع کثیری از شرکت کنندگان رسما افتتاح گردد.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از cambridge-news،  پنجشنبه ۵ دسامبر تعدادی از جاده های منتهی به مسجد مرکزی کمبریج بسته می شوند تا مراسم افتتاحیه این مسجد بزرگ محیط زیستی در این شهر انگلیسی که اخیرا شهرت و محبوبیت زیادی به دست آورده برگزار گردد.

مسجد مرکزی کمبریج که یک مسجد با نمای بیرونی و درونی بسیار زیبا بوده و با جدیدترین فناوری ها برای حفظ محیط زیست طراحی شده، چند ماهی است که برای بازدید عموم باز شده است اما مراسم افتتاحیه آن هنوز به طور رسمی برگزار نشده است.

پیش بینی می شود صدها نفر در این افتتاحیه شرکت کنند و به این ترتیب امکان دسترسی به وسایل نقلیه در امتداد بخش هایی از جاده اصلی منتهی به مسجد و برخی خیابان های جانبی وجود نخواهد داشت و دسترسی عابرین پیاده نیز محدود خواهد شد. جاده ها قرار است از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر بسته باشند.

پل اورمرود ، رئیس بازرسی منطقه در این باره گفت: ما با مسجد همکاری می کنیم تا افتتاح رسمی که صدها نفر برای شرکت در آن دعوت شده اند را تسهیل کنیم. بستن جاده ها به همه امکان می دهد با خیال راحت شرکت کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha