جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباس عربیان-مدیر حوزه علمیه کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: چهره نفاق و فتنه روز به روز پنهان تر و پیچیده تر می شود و با این روش می خواهند که به درون سیستم نفوذ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان پیش از ظهر امروز در نشستی با روحانیون و طلاب استان کردستان اظهار داشت: چهره نفاق و فتنه روز به روز پنهان تر و پیچیده تر می شود و با این روش می خواهند که به درون سیستم نفوذ کنند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: در همین حوادث به خوبی چهره پنهان فتنه و عوامل ضدانقلاب را دیدیم که چگونه در کمترین زمان ممکن به صورت برنامه ریزی شده اعتراضات مردمی را می خواستند که تغییر ماهیت دهند.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان بیان کرد: لذا شناخت پدیده نفاق نیازمند داشتن بینش و بصیرت دینی و سیاسی بالای است زیرا چهره و هویت عوامل نفوذ به مانند سابق هویدا نیستند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان اظهار کرد: در مسئله آتش زدن کنسولگری ایران در شهر نجف عراق عوامل پنهان و پیچده نفاق به خوبی هویدا شد. در بازجویی از عوامل آتش زدن کنسولگری ایران در نجف و اعترافات آنان به خوبی چهره های دشمنان ایران اسلامی مشخص شد.

وی تصریح کرد: در اعترافات دستگیر شدگان عوامل آتش سوزی کنسولگری ایران در نجف آمده است که مبلغ 300 هزار دلار از سفارت امارات برای حمله به ساختمان مذکور دریافت شده بود که این نشان از عمق دشمنی و نفرت برخی از کشورهای منطقه و جهان از اقتدار ایران اسلامی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان ادامه داد: در این روزها هم رسانه های بیگانه دایه دلسوز تر از مادر شده اند و برای اغتشاشگران و آشوب طلبان اشک تمساح می ریزند و به دنبال این مهم هستند که این عوامل ضدانقلاب را از توده مردم معرفی کنند که این خود توطئه ای دیگر است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: فتنه اخیر با وجود اینکه سریعا با درایت رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملت انقلابی ایران خاموش شد، ولی در نوع خود فتنه ای برنامه ریزی شده توسط دشمنان داخلی و خارجی بود که سطح وسیعی از کشور را در برگرفته بود.

این استاد حوزه ادامه داد: این فتنه و فتنه های دیگر همه در یک مسیر و با یک هدف حرکت می کنند و آن هم تضعیف ستون های نظام و سرنگونی این انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان در پایان سخنان خود بیان داشت: بی شک در آینده نیز این فتنه ها تکرار خواهد شد، لذا باید شما روحانیون و طلاب بتوانید فلسفه این فتنه ها را برای مردم تبیین و روشن نمایید تا شاهد این حوادث و خسارت به مملکت نباشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha