پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ نشست عمومی نهمین اجلاس منطقه ای جامعه مدرسین و علمای بلاد در اصفهان

حوزه/ آیت الله خاتمی با تاکید بر این که در حوزه هیچ کس بنای عملکرد جزیره ای ندارد، گفت: آیت الله اعرافی و مدیران حوزه همیشه در دسترس حوزویان بوده و هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید احمد خاتمی، عصر امروز 14 آذرماه، در آیین اختتامیه نهمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین و علمای بلاد در اصفهان، در حاشیه تریبون آزاد این اجلاس گفت: تشکل های قانونی مفید است، ولی اعتراض و اغتشاش در مقام ثبوت جدای از هم هستند، اما در مقام اثبات، جدا از هم نیستند؛ چندی پیش برخی از استانداران کشور بیان کردند که مراکزی را برای اعتراض قرار دادیم که این امر با مشکلاتی همراه بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه افزود: کمسیون های تخصصی این اجلاسیه بسیار تخصصی بود که قطعا این مباحث پس از جمع بندی، برای مسئولان مربوطه ارسال می شود و مطالبی که اسایتد حوزه در خصوص بیانیه گام دوم بیان کردند، بسیار کارآمد بود.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور بیان کرد: دسترسی به علمای حوزه به راحتی میسر است و در حوزه هیچ کس بنای عملکرد جزیره ای ندارد؛ آیت الله اعرافی و مدیران حوزه همیشه در دسترس حوزویان بوده و هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد:  کسانی که پمپ بنزین ها را آتش می زدند، جمعیت آموزش دیده بودند و نباید این جوانان را جوانان 18 ساله کشور بدانیم؛ این همه فعالیت در کشور انجام می شود، ولی روبروی صدها برابر تبلیغات فضای مجازی هستیم؛ تلاش های فرهنگی بسیاری انجام می شود، ولی دشمنان نیز بیدار هستند.

آیت الله خاتمی بیان کرد: حضور جوانان در مراسم اربعین نشان دهنده حضور گسترده آنان در عرصه های معنوی است و نشانگر رویش های انقلاب اسلامی است، لذا نباید از این رویش ها نیز غافل شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha