پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه محمود آباد

حوزه/ حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که انتخاب نادرست، مشکلات بسیاری را برای کشور در پی خواهد داشت، تصریح کرد: اگر امروز اعتراض هایی در جامعه وجود دارد نتیجه همان انتخاب نادرست است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد، امروز در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان با اشاره به ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی، به اهمیت و جایگاه مجلس در امر قانون گذاری و نظارت بر اجرای آن در کشورمان اشاره کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند کسانی باید در این عرصه مهم ورود پیدا کنند که از یک توان مدیریتی مناسب برخوردار باشند.

وی با بیان این که مجلس یادزدهم نقش بسیار مهمی در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی در چهل سال دوم بر عهده خواهد داشت، افزود: به همین دلیل مردم با بصیرت باید افرادی برای ورود به مجلس انتخاب کنند که بتوانند در تحقق مطالبات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب نقش آفرین باشند.

حجت الاسلام موسوی با تأکید براین که طراز انتخاب مردم در انتخابات پیش روی باید متناسب با اولویت های کشور در چهل سال دوم باشد، بیان داشت: نباید به گونه ای انتخاب کنیم که خدای ناکرده پس از چهار سال اتمام دوره نمایندگی مجلس از انتخاب خود پشیمان شویم.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت توجه آحاد مردم به معیارهای مطرح شده از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری در انتخابات تأکید کرد و گفت: به طور حتم انتخاب اصلح، نقش مؤثر و تعیین کننده ای در پیشرفت و توسعه کشور خواهد داشت.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که یک انتخاب نادرست پیامدهای نامناسبی را برای کشورمان در پی خواهد داشت، بیان داشت: اگر به شاخص ها و معیارهای بیان شده از سوی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بیشتر دقت کنیم به طور حتم می توانیم یک انتخاب اصلح داشته باشیم.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که انتخاب نادرست، مشکلات بسیاری را برای کشور در پی خواهد داشت، ادامه داد: اگر امروز اعتراض هایی در جامعه وجود دارد نتیجه همان انتخاب نادرست است.

وی با تأکید براین که کسانی که وارد عرصه انتخابات می شوند به رضای الهی و تحقق خواسته های مردم توجه کنند، بیان داشت: باید منافع کشور و مردم بر منافع گروه و حزب اولویت داشته باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران، خدمت به مردم را یکی از مهم ترین وظایف هر مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: نماینده مجلس در چهار سال نمایندگی خود تنها باید به فکر خدمت به مردم و کشور باشد و ار پرداختن به حاشیه ها به شدت پرهیز کند.

وی با بیان این که امروز مجلس به نمایندگانی، متعهد، انقلابی، متخصص، مردمی و ساده زیست نیازمند است، بیان داشت: نباید کسانی را انتخاب کنیم که پس از رأی آوری مردم را فراموش کنند و تنها در خدمت حزب و گروه خود باشند.
    
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha