جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمدباقر احدی

حوزه/ اغتشاشات اخیر معلول برنامه ریزی بلندمدت دشمنان بود که درایت رهبر معظم انقلاب و بصیریت دینی و سیاسی ملت ایران فتنه و آشوب را خاموش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام محمدباقر احدی، در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف حوزه ها تربیت نیروهای اسلامی و طلاب با تفکرات انقلابی و دینی است که از آن می توان به سربازان جنگ نرم تعبیر کرد. به همین دلیل کار حوزه و مدارس علمیه بسیار مهم و استراتژیک است زیرا این مراکز علمی وظیفه مهم تربیت مبلغ و حافظان دینی را عهده دارند.

این استاد حوزه به برخی از ویژگی های طلاب اشاره کرد و بیان داشت: ورود به حوزه مسئولیت ها و وظایف سنگینی به دنبال دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث اخیر اشاره کرد و بیان داشت: در حوادث اخیر به راحتی دستان توطئه گران داخلی و خارجی برای همه ملت ایران رو شد.

حجت الاسلام احدی ادامه داد: اغتشاشات اخیر معلول برنامه ریزی بلندمدت دشمنان بود که درایت رهبر معظم انقلاب و بصیریت دینی و سیاسی ملت ایران فتنه و آشوب را خاموش کرد.

امام جمعه شهر حسن آباد یاسوکند در پایان سخنان خود گفت: دشمن به خوبی می داند که مرکز قدرت دینی انقلاب، همین حوزه ها و مدارس علمیه هستند، لذا به دنبال پیاده کردن پروژه نفوذ در این مراکز هستند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha