شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 874833
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۲
 مردی که چاقو در دست گرفته بود، وارد مسجد لیدز شد

حوزه/ پلیس یورکشایر خبر داد این مرد درحالی که چاقویی در دست داشته ابتدا وارد یک مغازه شده و سپس به مسجد لیدز حمله کرده و ارعاب و وحشت در میان آنان به وجود آورده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از روزنامه عصر  یورکشایر، مردی که چاقو در دست داشت سعی داشت وارد مسجد لیدز در انگلستان شود. این مرد در حالی که مسلح به چاقو بود و وارد مسجد بیستون در لیدز شده بود دستگیر شد. 

پلیس غرب یورکشایر مدعی شد: به نظر می رسد وی از سلامت روانی برخرودار نباشد.

مأموران پس از مراجعه به فروشگاه قصابی در ساعت 12:18روز جمعه گزارشی از مردی با چاقو دریافتند که مشکوک عمل کرده و با حالتی مسلح و ارعاب کننده به مسجد رفته است.

وی از مغازه خارج شد و ماموران برای جستجوی او به منطقه اعزام شدند.

پلیس تماس دیگری دریافت کرد که بر اساس آن همان مرد با چاقو در حال تلاش برای ورود به مسجد ابوهریره  خبر می دادند. که وقتی با مقاومت مسلمانان روبرو شده از آن منطقه دور گشته و به سمت پارکی حرکت کرده است.

 کریس بوون سرپرست پلیس از منطقه لیدز ، گفت: ما در حال تحقیق و تفحص برای بررسی شرایط در رابطه با این حوادث هستیم اما در این مرحله به نظر می رسد سلامت روانی یک عامل است.

وی افزود: ما با نمایندگان اجتماعی در ارتباط بوده ایم تا با توجه به نگرانی های قابل درک آنان احترام می گذاریم و در اسرع وقت آنان را در جریان واقعه قرار می دهیم.

گفتنی است این مسجد در سپتامبر 2018 پس از ده سال فعالیت جمع آوری کمک های مالی توسط جامعه محلی مسلمان کشمیر افتتاح شد. پایگاه سابق آنها در خیابان هاردی سال گذشته در معرض حمله آتش سوزی قرار گرفت.

قاری عاصم امام جماعت مسجد گفت:  مسئله مهم در اکثر این موارد سلامت روان است ، بنابراین ممکن است عوامل دیگری به مواردی مانند شکایت های عقیدتی یا سیاسی اضافه شوند.

عاصم گفت:  مایه تاسف است که در این زمانه مشکلات سلامت روانی افزایش یافته اند و به چنین رفتارهایی منجر می شوند.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha