پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام زایری

حوزه/ حجت الاسلام زایری گفت: حرم حضرت معصومه(س) ملجاء و پناه علماست و مراجع تقلید و بزرگان دینی همیشه برای حل مشکلات خود به ایشان متوسل می‌شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام وحید زایری، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) شهرستان تکاب با اشاره به القاب حضرت معصومه (س) اظهار داشت: حضرت به دلیل نقل احادیث زیاد به محدثه مشهور هستند.

وی با بیان اینکه حضرت معصومه (ص) جزء امام‌زاده‌هایی است که زیارت‌نامه ایشان از طریق امام وارد شده است، ادامه داد: حضرت معصومه (س) با اینکه معصوم نیست، اما خدای متعال به ایشان مقام شفاعت عنایت فرموده است و این مسئله در زیارت‌نامه حضرت وارد شده است.

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب گفت: زیارت حرم حضرت معصومه(س)، زیارت معصومین (ع) است و به همین دلیل هم بزرگان، قم را شهر اهل بیت(ع) عنوان کرده‌اند.

وی اضافه کرد: حرم حضرت معصومه(س) ملجاء و پناه علماست و مراجع تقلید و بزرگان دینی همیشه برای حل مشکلات خود به ایشان متوسل می‌شدند؛ حرم حضرت بزرگترین نعمت برای مردم ایران است.

حجت الاسلام زایری در پایان با اشاره به علاقه عجیب آیت الله مرعشی به حضرت معصومه (س) بیان داشت: آیت الله مرعشی نجفی به دلیل علاقه وافر به حضرت معصومه (س) منبر خود را رو به ضریح حضرت می‌گذاشتند و سخنرانی می‌کردند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha