جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معرفی مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: همت و تلاش مسئولین مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور مایه امید و انگیزه در روحانیون و طلاب برای ادامه ماموریت ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امروز در جلسه تکریم و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌غربی که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های حجت الاسلام راحلی، اظهار داشت: در  شرایط بد اقتصادی همت و تلاش مسئولین مرکز خدمات در کشور مایه امید و انگیزه در روحانیون کشور شده است.

امام جمعه ارومیه به شرایط آذربایجان‌غربی در بین سایر استان‌های کشور اشاره کرده و گفت: آذربایجان‌غربی به لحاظ شاخص‌های سرانه معیشتی در کشور جزء استان‌های کم برخوردار محسوب می‌شود، فلذا انتظار داریم مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و همه مسئولین نگاه ویژه‌تری به استان داشته باشند.

رئیس شورای حوزه علمیه آذربایجان‌غربی به ظرفیت بسیار مهم استان در مقوله مسائل اقتصادی اشاره کرد و بیان داشت: امتیاز مرز بودن با سه کشور می‌تواند زمینه مهمی برای سرمایه گذاری و ایجاد درآمدهای پایدار برای مدارس علمیه باشد، لذا امیدواریم مرکز خدمات حوزه با استفاده از ظرفیت‌های استان، سرمایه گذاری‌های لازم برای ایجاد درآمدهای پایدار و کمک به حوزه‌های علمیه را در دستور کار و اولویت قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ضمن آرزوی توفیق برای حجت الاسلام ایوب مرادی در توصیه‌های کوتاهی، تصریح کرد: تلاش کنید بصورت جدی در کار خود وارد شوید و با توکل بر خداوند متعال و بهره مندی از تجربیات سایر دوستان، تحول و انگیزه‌ای مضاعف را در این مجموعه برای خدمات دهی به روحانیون عزیز در رأس کارها قرار دهید.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام حمید راحلی به ارائه گزارشی از اهم فعالیت و اقدامات مرکز خدمات حوزه استان پرداخت.

در پایان، حجت الاسلام ایوب مرادی به عنوان مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌غربی معرفی و از زحمات حجت الاسلام حمید راحلی تقدیر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha