جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار رئیس مرکز خدمات و رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در دیدار با رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، ارتقای ارتباط و تعامل مراکز حوزوی برای به ثمر رسیدن رسالت روحانیت را ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت الاسلام و المسلمین ربانی در دیدار با رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد افزایش ارتباط و تعامل برای به ثمر رسیدن رسالت روحانیت را ضروری دانست و گفت: مرکز خدمات برای تحقق هدفمند کردن خدمات، نیاز به حلقه وصل با مراکز مختلف دارد چون مرکز تلاش می‌کند همه جامعه هدف خود را یکسان نبیند.

رئیس مرکز خدمات افزود: یکی از بخش‌های جامعه هدف ما ائمه جماعت هستند که هر کدام از آنها با توجه به شرایط زندگی و نقش آفرینی دارای مراتب متفاوتی هستند و نگاه مرکز خدمات به این افراد با توجه به این موضوع متفاوت است به همین دلیل از جهات مختلف نیاز به همفکری و تعامل داشته و بر این امر مهم تأکید داریم و از آن استقبال خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نوری زاده رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، ائمه جماعت را یکی از اعضای بدنه حوزه علمیه دانست که این امر باعث ارتباط آنها با مرکز خدمات می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم از ظرفیت‌های مرکز خدمات در راستای ارائه خدمات و تسهیلات بهتر استفاده کنیم باید بین این دو مرکز تعامل صورت گیرد تا با حفظ شان و جایگاهی که برای روحانیت قائل هستیم خدماتی به آن‌ها ارائه دهیم.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha