جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار

حوزه/ مدیر عامل نیروگاه برق شهید رجایی گفت: روحانیون فرهنگ صحیح صرفه جویی در مصرف آب و برق را در جامعه نهادینه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مهندس علی فرهور، مدیر عامل نیروگاه برق شهید رجایی، صبح امروز در نشستی با مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: نیروگاه شهید رجایی امروز در رتبه سوم کشوری، بعد از نیروگاه های دماوند و نکاء قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان قزوین دارای فرهیختگان، علما و نخبگان فراوانی است، لذا در جهت اشاعه و بسط فرهنگ صرفه جویی در مصرف انرژی نیاز است از تمامی ظرفیت های بخش فرهنگی و حوزه های علمیه به خوبی استفاده شود.

مدیر عامل نیروگاه برق شهید رجایی بیان کرد: این مرکز صنعتی، در کنار فعالیت های جاری، برنامه هایی با موضوع نماز، معنویت و اخلاق را در دستور کار دارد و خوشبختانه بارها عناوین برتر را در این بخش کسب کرده ایم.

 وی آمادگی نیروگاه شهید رجایی قزوین را برای بازدید طلاب، اساتید و روحانیون از بخش های مختلف این مجموعه اعلام کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا نیز ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی مدیران و کارکنان نیروگاه شهید رجایی، گفت: ارائه خدمات مطلوب باعث افزایش رضایتمندی مردم عزیز می شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: خدمت و تلاش در جهت جلب رضایت مردم، خشنودی خدای متعال را فراهم می آورد و عبادت محسوب می شود.

وی، دوری از فعالیت های سیاسی در مراکز صنعتی را با اهمیت دانست و بیان کرد: فعالیت های سیاسی در محیط های صنعتی می تواند بستر آسیب برای کارکنان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha