پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مصطفی توکلیان - سمنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین توکلیان گفت: باید تمایزهای اشتباه را برداریم و پیوند روحانیت با جامعه را تقویت کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام مصطفی توکلیان، در نشستی با قرارگاه سایبری حوزه علمیه استان سمنان، به میزبانی دفتر مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان، با اشاره به رسالت رسانه ملی در پوشش رویدادها و اخبار، اظهار داشت: جامعه مخاطب ما عام هستند و بر خلاف یک سری از رسانه ها که خاص هستند ما باید عمومیت این رسانه را مد نظر داشته باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان با اشاره به رسالت حوزه علمیه به عنوان بزرگترین مرکز نشر و ترویج معارف دین، تصریح کرد: یکی از ماموریت های ما پیوند جامعه روحانیت با بطن جامعه است و باید تمایزهای اشتباه را برداریم و پیوند روحانیت با جامعه را تقویت کنیم.

وی افزود: امام(ره) رسانه ملی را یک دانشگاه می دانستند و باید ما مد نظر داشته باشیم این تولیدات مردم را از جایی به جای دیگر برساند و دوم اینکه به مزاج همه خوش بیایید و عمومیت این رسانه همکاری ما را از این جهت چه در کار با حوزویان وچه کار با دانشگاهیان سخت کرده است.

حجت الاسلام توکلیان با اشاره به نوع ارتباط اجتماعی روحانیت با مخاطب و جامعه به ویژه در فضای مجازی خاطرنشان کرد: در فضای مجازی نیز هرچه اختصاصات آن را کم کنیم و جامعه را بیشتر در نظر بگیریم و به جامعه بیشتر نزدیک شده و اجتماعی تر شویم، بیشتر تاثیرگذار خواهیم بود. روحانیت و حوزه های علمیه همواره باید در جامعه همچون گذشته پیشرو و پرچم هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha