جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ج با قائم مقام صداسيما يزد

حوزه/ دبیر کارگروه پذیرش استان یزد گفت: همه ساله به جهت تبادل نظر و استفاده از ظرفیت رسانه ملی برای جذب نخبگان و علاقه مندان به فراگیری علوم دینی جلساتی با مدیرکل و مسؤلین صدا و سیمای مرکز یزد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سیدعباس حسینی‌پور، معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» از یزد گفت: همه ساله به جهت تبادل نظر و استفاده از ظرفیت رسانه ملی برای جذب نخبگان و علاقه مندان به فراگیری علوم دینی جلساتی با مدیرکل و مسؤلین صدا و سیمای مرکز یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال نیز اولین جلسه اعضای کارگروه پذیرش استان با حجت‌الاسلام کشفی قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد در مدیریت حوزه علمیه این استان برگزار گردید.

دبیر کارگروه پذیرش استان یزد با اشاره به بین دیدگاه‌ها و نظرات اعضای این کارگروه در زمینه پذیرش، افزود: قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد نیز پیشنهادهایی درباره شیوه تهیه و ساخت کلیپ و مستندهای حوزوی بیان نمود و جهت همکاری در زمینه تبلیغات و پذیرش سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ قول مساعد داد.

وی ادامه داد: در این جلسه مصوب شد حوزه علمیه فهرستی از طلاب موفق و نقش آفرین در عرصه های متفاوت را تهیه و در اختیار صدا و سیمای مرکز یزد برای تهیه مستند رادیویی و همچنین معرفی آنها در برنامه های مختلف، قرار دهد.

حجت الاسلام حسینی پور در پایان از مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد جناب آقای دکتر پهلوانیان و همکاران ایشان که در سال های گذشته همکاری خوبی در زمینه پذیرش با حوزه علمیه استان یزد داشته‌اند قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha