شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پرس تي وي

حوزه/ مروری بر کودتای تحت حمایت آمریکا در بولیوی و دستاوردهای اقتصادی مورالس در زمان ریاست جمهوری وی عنوان موضوعاتی است که در برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) شبکه پرس تی وی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، این برنامه به تهیه کنندگی کاوه تقوایی ضمن مروری بر کودتای نظامی علیه مورالس و برکناری وی قبل از پایان دوران ریاست جمهوری اش به بررسی دستاوردهای اقتصادی مورالس و تلاش وی برای برابری اجتماعی در این کشور خواهد پرداخت.

این برنامه در ادامه با نگاهی به اقدامات مورالس در کاهش فقر در این کشور، تلاش های مورالس برای برابری حقوق و دسترسی یکسان به خدمات بهداشتی، آموزشی و حمایت های اجتماعی در بولیوی را بررسی خواهد کرد.

واکاوی نقش تعیین کننده سازمان OAS  و آمریکا در کودتا علیه مورالس، نگاهی به بیانیه دولت ترامپ پس از استعفای مورالس و بررسی ادعای معاون رئیس جمهور بولیوی پس از برکناری مورالس درخصوص انتقام قشر ثروتمند بولیوی از مردم فقیر به عنوان هدف کودتای اخیر از دیگر موضوعات مورد بحث در این برنامه به شمار می رود.

«شکاف اقتصادی» ساعت 00:03 بامداد جمعه 22 آذر از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 00:03 بامداد، یکشنبه ساعت 08:00 و 19:00 و دوشنبه ساعت 11:00 روی آنتن خواهد رفت.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha