جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه سملماس

حوزه/ حجت الاسلام طباطبایی گفت: هر جناح و حزبی که با ولی فقیه زاویه داشته باشد، دشمن او را به استخدام خود در می‌آورد و نباید زمینه را برای ورود چنین افرادی به مجلس فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی، امروز در جمع دانشجویان دانشگاه سلماس، اظهار داشت: 60 سال گذشته ایران را باید به سه بخش تسلط آمریکا برمنافع ملی ایران، استکبارستیزی مردم و قدرت یافتن جمهوری تقسیم کرد و البته آمریکایی‌ها در طول  چهل سال گذشته از هیچ توطئه‌ای علیه کشور دریغ نکردند.

امام جمعه سلماس تصریح کرد: دانشجویان جوهره و عصاره ملتی مقاوم هستند که در این چهل سال نه تنها از مبارزه با استکبار خسته نشده اند، بلکه امروز در کم‌تر جایی می‌توان سراغ داشت که پرچم آمریکا را به آتش نکشند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به دانشجویان آماده باش در سه عرصه جنگ سخت، نیمه سخت و جنگ نرم داده اند و در هشت سال دفاع مقدس در جنگ سخت پیروز شدیم و سی سال است آمریکا قدرت نزدیک شدن به مرزهای ایران را هم ندارد.

حجت الاسلام طباطبایی اضافه کرد: دشمن در سال‌های 78، 88 و 98 قدرت خود در جنگ نرم را امتحان کرد که در هر سه شکست خورد و در ماجراهای اخیر که با به آتش کشیدن اموال مردم و بیت المال به دنبال آشوب بودند، شکست‌شان مفتضح‌تر از همیشه بود.

وی به ماموریت دانشجویان در عرصه جنگ نرم اشاره کرد و گفت: امروز یکی از مهم‌ترین وظایف دانشجویان مقابله با ورود عناصر دشمن به مراکز تصمیم‌ساز نظام خصوصا مجلس شورای اسلامی است و هر جناح و حزبی که با ولی فقیه زاویه داشته باشد دشمن آن را به استخدام خود در می‌آورد و نباید زمینه را برای ورود چنین افرادی به مجلس فراهم کرد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha