شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: هرچه به این مردم خدمت کرده و گره‌های بیشتری از زندگی آن‌ها را باز کنیم، مایه تقویت و پایداری بیشتر و بهتر نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، اظهار کرد: در قرآن سه مورد ازدواج، مسکن و شب به‌عنوان مایه آرامش مطرح شده است.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های تشویق به تولید نسل تأمین مسکن برای آن‌ها است، خاطرنشان کرد: آرامش بزرگ‌ترین و بهترین نعمت است و بخشی از این آرامش بخشی هم منوط به تهیه مسکن برای مردم است.

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه اجاره‌نشینی سخت و دشوار است، اضافه کرد: باید همه دست‌به‌دست هم داده و زمینه‌های مسکن دار شدن افراد و خانوارها را فراهم کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به مشکلات و کاستی‌های موجود در بخش مسکن در استان، گفت: در خراسان شمالی مردم روحیه قناعت داشته و زیاده‌خواهی برای آن‌ها معنا ندارند؛ ازاین‌رو انتظار می‌رود مورد رأفت و رحمت ویژه قرار گیرند.

وی با بیان اینکه هرچه به این مردم خدمت کرده و گرهی از زندگی آن‌ها بازکنیم مایه تقویت و پایداری بیشتر و بهتر نظام است، افزود: دشمنان با استفاده از این فاکتورها و نواقص به ما حمله می‌کنند؛ به همین دلیل باید با تمام توان برای رفع این نقایص فعالیت کنیم.

حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: در این راستا از ارگان‌ها و نهادهایی که به رهبری متصل هستند توقع بیشتری می‌رود تا رأفت و عنایت بیشتری به مردم داشته باشند.

وی اضافه کرد: یک رکن اصیل و اساسی نظام ما مردم هستند که در همه حوادث با مردم و مسئولان و نظام درصحنه حضور دارند و خطر را از انقلاب و نظام پس می‌زنند.

وی افزود: در حوادث اخیر نجابت مردم را شاهد بودیم به‌ویژه در خراسان شمالی که حتی حرکت کوچکی هم نداشتیم باید قدر این مردم با بصیرت را بدانیم.

 حجت‌الاسلام یعقوبی اظهار کرد: مسئولان آگاه و مردم بصیر خراسان شمالی نشان‌دهنده فطرت سالم و اعتقاد به‌نظام و رهبری است و خدمت‌رسانی به این مردم عبادت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha