سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جزیره

حوزه/ برنامه «جزیره» (The Isle) از مجموعه برنامه های هفتگی شبکه پرس تی وی با موضوع رویدادهای بریتانیا که پیش از این در ایران تولید می شد از این پس در لندن تولید و پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سری جدید این برنامه با هدف بررسی عمیق تر موضوعات مرتبط با منطقه بریتانیا به ویژه انگلیس، دسترسی بیشتر به سوژه ها و ارتباط نزدیک تر با کارشناسان مختلف این منطقه در لندن تولید و پخش می شود.

در این راستا گفت و گوی مستقیم با کارشناسان حوزه های مختلف مسایل بریتانیا و گفت و گوی مردمی با شهروندان شهرهای مختلف انگلیس صورت خواهد گرفت.

قسمت اول این برنامه با موضوع بررسی خطرات پیش روی نظام سلامت و بهداشت همگانی انگلیس به نقد و گفت و گو پیرامون عملکرد سازمان خدمات بهداشت ملی انگلیس (NHS) و اتهام وارد بر آن درخصوص انگیزه های مادی در آستانه خصوصی شدن می پردازد.

در این برنامه ادعاهای مطرح شده از سوی حزب کارگر علیه بوریس جانسون و حزب محافظه کار در مورد خصوصی کردن بهداشت و درمان در انگلیس و واگذاری امور مربوط به آن به شرکت های آمریکایی مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.

این برنامه همچنین با نگاهی به جایگاه نظام سلامت و بهداشت همگانی در میان مردم انگلیس به مرور ایرادات این نظام و دلایل دور شدن این نظام از اهداف تعیین شده قبلی آن پرداخته و انگیزه های کسب درآمد از حوزه بهداشت و تاثیر آن بر سلامت مردم، اهمیت موضوع سلامت همگانی در انگلیس و نحوه تخصیص بودجه به آن و اهمیت این موضوع در انتخابات و نگاهی به انتخابات عمومی پیش روی انگلیس و مسئله خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را مورد واکاوی قرار می دهد.

موضوع یاد شده با حضور باب جیل پزشک عمومی و مدیر موسسه the great nhs heist و لوسی رینولدز کارشناس سیاستگذاری نظام سلامت مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

«جزیره» با اجرا و تهیه کنندگی فریال اعلی رحیمی چهارشنبه ساعت 23:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت 11:00 روی آنتن خواهد رفت.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha