جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین با صدور بیانیه ای با عادی سازی روابط با اسرائیل مخالفت کرده و حضور خاخام صهیونیستی در بحرین را محکوم نمودند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین با صدور بیانیه ای گفتند: خیانت رژیم بحرین و مزدوری آن برای دشمن صهیونیستی به درجه ای رسیده است که از یکی از مسئولین خونریز رژیم صهیونیستی استقبال می کند.

علما افزودند: این دشمن اسرائیلی با لباس خاخام ها آمده تا پروژه های عادی سازی روابط و نفوذ برای نابودی امت اسلامی را اجرایی کنند.

علمای بحرین در بیانیه خود بر مخالفت خود با پروژه خیانت آمیز عادی سازی روابط تأکید کرده و میزبانی رژیم جنایتکار آل خلیفه از  موشی عمار خاخام جنایتکار صهیونیستی را محکوم نمودند.

آنان ادامه دادند: تصور کسب قدرت و حمایت موقت با عادی سازی روابط و مقابله با مردم و تشدید سرکوب آنان، یک امید واهی و تکیه بر سراب است.

علما از رژیم آل خلیفه خواستند به جای تظاهر به دروغ مدارا میان ادیان مختلف، آزار و اذیت دینی ملت بحرین را متوقف کند و به مسئله جلوگیری از برپایی نماز جمعه در بحرین اشاره کردند و گفتند: کدام ملتی است که مساجد آنان ویران شود؟ علمای آن بازداشت و به خاطر سخنرانی و موضع گیری دینی شکنجه شود؟ کدام ملت است که تابعیت بزرگترین عالم دینی آن لغو شود و با فریضه خمس و شعائر حسینی مبارزه شود، اوقاف آن بسته و به تمامی مقدسات آن تعرض شود؟

علمای بحرین تصرح کردند: مشارکت در جنایت عادی سازی روابط از طریق سوء استفاده از عمامه های مزدور، رژیم بحرین را در صف محارب با اراده اسلامی قرار می دهد. این علمای بحرین هستند که اصالت اسلامی را به نمایش گذاشته و موضع ثابت خود را در قبال مسئله فلسطین اعلام کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha