جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 875688
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
نشست هم اندیشی معاونین آموزش و رابطین پذیرش مدارس علمیه اصفهان

حوزه/ حجت الاسلام خطاط آخرین تحولات آموزشی حوزه علمیه اصفهان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین عبد الامیر خطاط  پیش از ظهر امروز در هم اندیشی معاونین آموزش مدارس علمیه اصفهان، اظهار کرد: در رابطه با پذیرش، سال آینده به هیچ وجه مراجعه کننده حضوری به مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان نداریم و همه داوطلبان باید به مدارس علمیه رجوع کنند.

 وی بیان کرد: نکته دوم اینکه کارهای کلان و هماهنگی ها بر عهده ستاد مرکز مدیریت است و از آن جهت که رقابت بین مدارس در ارتباط با پذیرش طلاب زیبنده نیست، کارهای تبلیغاتی محیطی به صورت هماهنگ شده، انجام گیرد.

معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد: در زمینه پذیرش از تبلیغ چهره به چهره غافل نشوید و محدود به محیط پیرامون خود هم نباشید و در عرصه تبلیغی از این فرصت برای پذیرش استفاده کنید.

وی اذعان کرد: طرح استاد معین قبلا تصویب شده و برای ترم آتی اجرا می شود؛ در قالب این طرح زمانی که چند طلبه از نظر درسی و تحصیلی ضعیف ترند، استاد باید مسئولیت آموزشی و علمی این طلاب را در مدرسه بر عهده بگیرد.

حجت الاسلام خطاط اذعان کرد: در ارتباط با انتخاب واحد کمتر از حداقل توسط طلبه، اشکالی ندارد، مگر اینکه قبل از آن در کمیسیون مطرح شود و مجموعه تحصیلی اش از سقف مجاز بیشتر نشود و احراز این که آیا طلبه صلاحیت چنین عملی را دارد برعهده معاونین آموزش است.

وی افزود: نکته بعدی قابل ملاحظه، مسئله مشروط ممتازها است، به این نحو که امتحانات شفاهی شرط ممتاز شدن است، ولی امسال نمره امتحانات شفاهی را در معدل گیری دخیل نکردیم، البته سال آینده نمرات امتحانات شفاهی صد دردصد در معدل گیری دخیل می شود.

حجت الاسلام خطاط بیان کرد: شرط غیر حضوری طلبه به شرط نظر کمیسیون است، اما باید مطالعه و مباحثه طلبه باید در مدرسه توسط معاونین آموزش مدارس علمیه احراز شود، غیر حضوری بودن طلبه نباید در فرایند طبیعی تحصیلی طلبه در حوزه علمیه ضربه بزند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha