جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پرس تی وی

حوزه/ برنامه این هفته «پرونده های فلسطین» (palestie files) از شبکه پرس تی وی، به بررسی مشکلات و تلاش فلسطین برای استقلال اقتصادی حکومت خودگردان فلسطینی از سایه سنگین اسرائیل می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه این برنامه به تهیه کنندگی حسین الشیماری با نگاهی به تلاش های فلسطین برای رهایی از وابستگی اقتصادی به رژیم صهیونیستی، سفرهای متعدد نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین به برخی کشورها به منظور برقراری روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای جهان را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

این برنامه در ادامه با اشاره به مذاکرات میان تشکیلات خودگردان با مقام های رژیم صهیونیستی برای پرداخت غرامت و دیه به خانواده های فلسطینی که اعضای خانواده آنها توسط نیروهای این رژیم کشته یا زخمی شدند، عدم پذیرش این درخواست از سوی رژیم صهیونیستی را مورد بحث و گفت و گو قرار داده و به بررسی قرارداد اسلو که از طرف رژیم صهیونیستی به فلسطینی ها تحمیل شد، خواهد پرداخت.

از دیگر موارد مورد بررسی در این برنامه می توان به بررسی وضعیت اقتصادی فلسطینی ها طی سال های اخیر و آغاز اشغالگری های رژیم صهیونیستی و مروری بر اقتصاد مردم غزه اشاره کرد.

«پرونده های فلسطین» با اجرای وسام البحرانی جمعه 22 آذر ساعت 11:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 23:00، شنبه ساعت 12:00 و 19:00، یکشنبه ساعت 03:00، دوشنبه ساعت 10:00 و 16:00 و سه شنبه ساعت 14:00 روی آنتن خواهد رفت.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha