جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جریان های تکفیری

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان از برگزاری نشست «نقش جریان های تکفیری در اغتشاشات اخیر» در این استان خبر داد.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: در فتنه اخیر رسانه های بیگانه و حتی برخی از جریان های داخلی و خارجی با اقدامات خود شبهات زیادی درباره حوادث اخیر در کشور ایجاد کردند، لذا لازم دیدیم که این مسئله به صورت کارشناسانه مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان ادامه داد: بدین منظور از حجت الاسلام علی بخشی؛ از اساتید دانشگاه برای حضور و سخنرانی در نشست «نقش جریان های تکفیری در اغتشاشات اخیر» در استان کردستان دعوت به عمل آوردیم.

دریایی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته این نشست ها در دو جلسه با حضور حجت الاسلام بخشی برگزار می شود.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان گفت: اولین نشست فردا یکشنبه در مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح با حضور اساتید، معاون و طلاب حوزوی برگزار می گردد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان افزود: جلسه بعدی نیز در سنندج و با حضور طلاب این شهر برگزار می گردد.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان تاکید کرد: این سلسله نشست های روشنگرانه برای طلاب تا روز سه شنبه هفته جاری با حضور حجت الاسلام بخشی ادامه خواهد داشت.

دریایی اظهار کرد: بی شک برگزاری چنین جلسات و نشست هایی تاثیر بسیار فراوانی در روشن شدن دستان پشت پرده فتنه اخیر در ایران خواهد داشت، لذا طلاب برای افزایش بینش سیاسی خود حتما در این نشست ها حضور داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha