جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حاج حسین یکتا

حاج حسین یکتا با بیان اینکه ما در دهه ۶۰، ده سال در مساجد خوابیدیم، گفت: مساجد باید پایگاه شود و ستاد ازدواج، قرض الحسنه و رفع مشکل ازدواج و ... همه باید در مساجد باشد و هر مسجد یک خیریه و هر هیئت یک موکب باشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، سردار حسین یکتا، شامگاه جمعه در جمع اقشار مردم انقلابی اصفهان با بیان اینکه انقلاب به لحظه حساس خود رسیده و دشمنان روی آن حساس شدند اظهار کرد: شلوغی‌ها و اغتشاشات گذشت اما به تعبیر رهبری باید به جوانانی که دهه ۶۰ را ندیدند توجه کنیم  و ارزش های دهه 60 را برای آنها تبیین کنیم.

وی ابراز کرد: در این دوره چهل ساله اتفاقات مهمی را پشت سر گذاشتیم و ۱۷ هزار شهید به دست منافقین در هشت ماه اول سال ۶۰ فدا کردیم و جنگ ۸ ساله را با اسرای۱۸ کشور گذراندیم، در ادامه همه ریشه دارهای اصلی انقلاب فدا شدند اما امام گفت ما را بکشید ملت بیدار می‌شود.

یکتا با بیان اینکه ما هر روز یک واحد از انقلاب را پاس کردیم و از پشت دیوارهای بصره امروز به پشت دیوارهای بیت المقدس رسیدیم، بیان کرد: دشمن امروز فهمیده امام راحل هرآنچه گفت، محقق شد و در ادامه رهبرمعظم انقلاب هم اینگونه بود، به عنوان مثال رهبری گفت هرچه موشک می‌خواهید به عربستان بدهید همه بدست مجاهدان ما می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای سازماندهی و مسلح شده توسط آل سعود در اغتشاشات اخیر بکار گرفته شدند اظهار کرد: در بخشی از اتفاقات اخیر غم و نگرانی مردم دخیل است که جدای از آشوب و اغتشاشات است.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه دشمن از دست ما بسیار ناراحت و خشمگین است و در این راه برای نیل به اهداف خود از هیچ توطئه ای علیه ما  فروگذار نمی کند، ابراز کرد: ما تا اقامه نماز در بیت المقدس یک یاحسین(ع) دیگر داریم، هرچند امروز با منافقین حرام خورده طرف هستیم.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروزه نوک پیکان هجمه های  و فتنه ها به سمت رهبری است چرا که پیروزی انقلاب اسلامی  با هدایت رهبری مقدمه ظهور حضرت مهدی(عج) است  و آل سعود و آل یهود به همین دلیل همه ابزار و امکانات خود را علیه ما بکار گرفته است.

یکتا اظهار کرد: باید مراقب امتحان ها باشیم، قائم آل محمد که بیاید دانه درشت‌ها در زمینه تقوا را انتخاب می کنند؛ امروز ما در انسداد قبل از انفجار هستیم و این خونریزی ها و دردهای عالم در اثر درد زایمان است.

وی با بیان اینکه روزی همه به حرفهای رهبری می‌رسیم و حقیقت آن برای ما آشکار می‌شود افزود: بزودی پرده ها کنار می‌رود و پرده نفاق از چهره خیلی ها می‌افتد و خواهیم دید رهبری کجا را می‌دیدند.

این فعال فرهنگی با اشاره به فتنه آشوب های اخیر، ابراز داشت: نمی‌دانید چه خطری از سر کشور گذشت که رهبر معظم انقلاب با تدبیر آن را مدیریت کرد.

وی با بیان اینکه از ابرهای پرچالش عبور خواهیم کرد افزود: آسمان هفت رنگ در انتظار کشور ماست چنانکه با غریبی و غربت جنگیدیم ولی با عزت به کربلا رفتیم.

یکتا با اشاره به جنگ های شهری، هجمه های سخت و نرم دشمن، فتنه داعش، دعواهای سیاسی، جنگ های اقتصادی و اجتماعی ابراز کرد: امروز رهبری می‌فرماید برگردید دهه ۶۰ و همان کارهایی که جهادی انجام می‌دادیم را بار دیگر انجام دهیم.

وی با بیان اینکه امروز رهبری به جوانان گفته به صحنه بیایید، اذعان کرد: خیلی ها گفتند جنگ جنگ تا پیروزی اما جبهه نیامدند، الان رهبری تاکید دارند جوانان به صحنه بیایند و کار انقلابی و نهضتی و اجتماعی بکنید.

این فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز باید همه وارد عرصه اجتماعی شویم و حاشیه نشینی و غم های اجتماعی و دردهای مردم را برطرف کنیم و آتش به اختیار آتش دل مردم را سرد و سلامت کنیم.

وی با بیان اینکه ما در دهه ۶۰، ده سال در مساجد خوابیدیم بیان کرد: مساجد باید پایگاه شود و ستاد ازدواج، قرض الحسنه و رفع مشکل ازدواج و ... همه باید در مساجد باشد و هر مسجد یک خیریه و هر هیئت یک موکب باشد.

یکتا با اشاره به فعالیت های برخی هیئات، تاکید کرد: اگر هیئت ها مشکلات مردم را فراموش کنند، فردا مردم نیز آنجا که باید باشند، نیستند، براین اساس لازم است هیئت ها در دل مردم بیایند و کار اجتماعی بکنند و درد مردم را برطرف کنند.

این فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز باید کارهای ما دانش محور باشد و در فضای مجازی گسترش یابد، عنوان کرد: امروز دختر و پسرهای زیادی می‌خواهند کار جهادی کنند، ولی پایگاهی پیدا نمی‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha